Skogli Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Da har jeg enda et forbilde her på forumet Gratulerer og lykke til! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Gratulerer. Lykke til som moderator her på forumet Lenke til kommentar
Spar Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Gratulerer så mye. Det er alltid bra med mange moderatorer, som gjør forumet et bedre, eller dårligere sted for noen å være. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Gratulerer, og lykke til Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Forresten, hvorfor får vi ingen dedikerte moderatorer i musikkdelen av forumet!?? Det er det stedet vi trenger de mest. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Det stedet har de nok gitt opp alt, Lars. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Vi gir nok ikke opp noe forum, er det mye tull der så bruk report knappen, eller send en pm (gjerne til undertegnende) så blir det ordnet. Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Gratulerer med moderatorjobben. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Grattis BTW: Hva er det egentlig som skal til for å bli "utvalgt" til å være moderator? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Grattis BTW: Hva er det egentlig som skal til for å bli "utvalgt" til å være moderator? 5164095[/snapback] Det lurer jeg og på Så Dotten, sengehistorie Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hva som må til? Vet ikke helt hvorfor jeg ble valgt, jeg har vært medlem på dette forumet i noen år nå, og så en dag ligger det en liten pm hvor jeg blir spurt om jeg vil være moderator. Etter litt frem og tilbake takket jeg ja til tilbudet, er jo en flott mulighet til å kunne bidra til å ha litt orden her. Men det å ha et rent "rulleblad" og ha en ryddig og saklig fremtreden er nok et pluss. Hen det hender også at man "lyser ut" at man ønsker moderator, slik at folk kan søke. For min egen del var det vel en fordel at jeg var mye aktiv i OT delen, man ønsket vel flere som holder et øye der. Så tipset er vel å gjøre sitt beste for å oppføre seg over tid. Noe som også gjør jobben vår enklere... Moderatorene har en god oversikt, spesielt over de med lengre fartstid. So be nice Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hva som må til? Vet ikke helt hvorfor jeg ble valgt, jeg har vært medlem på dette forumet i noen år nå, og så en dag ligger det en liten pm hvor jeg blir spurt om jeg vil være moderator. Etter litt frem og tilbake takket jeg ja til tilbudet, er jo en flott mulighet til å kunne bidra til å ha litt orden her. Men det å ha et rent "rulleblad" og ha en ryddig og saklig fremtreden er nok et pluss. Hen det hender også at man "lyser ut" at man ønsker moderator, slik at folk kan søke. For min egen del var det vel en fordel at jeg var mye aktiv i OT delen, man ønsket vel flere som holder et øye der. Så tipset er vel å gjøre sitt beste for å oppføre seg over tid. Noe som også gjør jobben vår enklere... Moderatorene har en god oversikt, spesielt over de med lengre fartstid. So be nice 5164541[/snapback] Okei, det var bra å høre Har et rent "rulleblad" trur jeg Så er jeg også mye aktiv i OT... Trur det er det jeg er for det meste Hvor er det moderatorene "lyser" ut etter nye moderatorer da? Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=495130&st=20 Slik "moderatering" er sjeldet å se. Veldig bra at du tar deg tid til å rydde opp på den måten. Det gjør forumet hyggeligere å være på. Fortsett slik! Ikke la dette være en ting du bare gjør i begynnelsen Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Hvor er det moderatorene "lyser" ut etter nye moderatorer da? 5164670[/snapback] Her inne. Var en utlysning for none mnd siden. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Forresten, hvorfor får vi ingen dedikerte moderatorer i musikkdelen av forumet!?? Det er det stedet vi trenger de mest. 5161616[/snapback] Me wants YEEEY Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Jeg har lyst til å være moderator i en av disse topicene...; Bilde Pic War SO4 Hvilken bil er dette (Trur ikke navnet er rett) avatar topicen.... *dag drømmer* Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Jeg har lyst til å være moderator i en av disse topicene...;SO4 5170032[/snapback] B|Real har temmelig god kontroll på den: OMG, DRIT I Å SPØRRE ETTER SUPPORT DA!11 GJØR DU DET 29 GANGER TIL BLIR DET BAN!111233 Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Enda en moderator? Er det ikke nok av denne maktsyke gruppen på forumet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå