Rhaps Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Jeg sendte en mail til EA norge og spurte om når spillet skulle slippes her til lands, dette fikk jeg til svar: Spillet blir desverre ikke lansert i Europa, pga liten interesse for online spill. Desverre!! Mvh(EA Hva skal dette bety? at det liksom ikke finnes interesse for Online spilling i HELE Europa? Hvor har EA fått dette fra? Dette er sikkelig kjipt, har venta lenge på det spillet, flere år, var med på beta-testing og greier, nå har spillet vært ute i over ett år, og jeg har venta, så kommer denne meldinga... Hva mener dere om dette? Lenke til kommentar
fluid_ Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Jeg synes EA's avgjørelse SUGER ORDENTLIG PIKK. Så det så. Jeg har også venta hundre år på MCO, for det virker kult som ****, men nei.. Hundre spark i ansiktet er herved overlevert EA. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Har du ADSL eller lignende så kan du jo bare kjøpe spillet fra USA og spille på en Amerikansk server da.. :razz: Lenke til kommentar
Rhaps Skrevet 29. august 2002 Forfatter Del Skrevet 29. august 2002 Ja, det er det som blir løsninga, men først må telenor få ut finger'n og bygge ut adsl nettet her. :sad: Lenke til kommentar
Denido Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Hadde ei side som man kunne laste ned motor city online for noen dager siden men jeg hadde bare isdn så jeg slettet siden... men kan prøve å finne den igjen. Den var på 400-460 mb Lenke til kommentar
Kjetil J Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-04 01:11, skrev Denido:Hadde ei side som man kunne laste ned motor city online *host*warez*host* Lenke til kommentar
børre Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Æsj, det var kjiipt at de ikke gir ut det i europa, hadde gledet meg til å kjøre rundt i en interaktiv by..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå