Gå til innhold

Hvilket program bruker du til og redigere film?

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte og starte en tråd hvor du kan fortelle om hvilke programmer du bruker til og redigere film, lage intro og adde diverse effekter.

Jeg selv bruker vegas til og redigere film og lage introer, jeg har ingen problemer med og redigere filmer med det og lage intorer føler jeg at ikke helt kan ennå. De blir på en måte så veldig enkle og uten noen spesielle effekter som feks at de kommer flygende inn. Det var en venn av meg som sa jeg burde prøve ut 3dsmax så nå har prøvd det bitte litt, men fant veldig fort ut at det var et veldig avangsert program og med mange muligheter. Jeg er en nybegynner på det og lage film, så jeg håper på og få inn mange nye tips til programmer jeg kan prøve ut osv :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke en lignende tråd her ett eller annet sted?

Anyway, følgende jeg har prøvd:

-pinnacle liguid 6= avansert, vanskelig å få riktig codec og tungvint å ta opp fra bånd medier.

-intervideo creator= noe lunde grei, enkle løsninger, lett forståelig.

-muvee= enda enklere, dette er noen en 3 åring kunne ha brukt, de fleste normale medier og format kan kjøres her.

-gordian knot= super avansert, kanskje vanskelig for en nybegynner men hel pro for viderekomne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...