herzeleid Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) Vet ikke om noen husker dette men Medal of Honour og Medal of Honour: Underground var de to første spillene i MoH serien og kom til ps1 for lenge siden. Husker jeg og en venn satt og rundet disse spillene og det var helt vilt hvor gode de var, alt var på topp untatt grafikken da. Flere som har spilt dette? Endret 13. november 2005 av herzeleid Lenke til kommentar
Inc Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) jepp.. begge to. det var tider. satt faktisk å spilte det for noen dager siden. Trodde det var noen i veien med kabelen, for tv`n var så uklar, men det var nok bare spillet som var udatert... :!: *dunke hardt i tv kassen i håp om å få bedre bilde * Endret 12. november 2005 av regga Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Husker du siste oppdragene på underground? Skjønte aldri helt sammenhengen men tror man ble han fra det første spillet og sloss mot zombier, folk i rustninger og veldig glupe hunder, kameraten min og jeg fikk helt sjokk liksom Lenke til kommentar
Inc Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 mener du de panzerknackerne ??,, husker ikke det så godt. de "robotene" som ble bygd i sammen ? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Ja blandt annet, "Ich bin der Panzerkcnaker," men var også hunder med pistoler og halftracks, rustninger som jaget deg og grønne menn (zombier) som eksploderte nå du drepte dem. Skikkelig uhyggelig Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) MoH, dette er jo en klassiker... helt utrolig bra.... vi venter på oppfølger... er fan av Project IGI også... ! Endret 12. november 2005 av vidarv Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Ja seff det og, hørt noe om noe nytt MoH eller remake eller noe? Det kunne jo forresten blitt en genial hl2 mod! Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Sjekk forresten disse:http://ps2.ign.com/objects/016/016156.html http://gameboy.ign.com/objects/480/480613.html Lenke til kommentar
Bjorn Ole Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Jeg og broren min spilte det orginale MoH spillet når det kom ut. Ble mye 1vs1 spilling der ja Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Jeg husker en kamerat og jeg hadde kanskje den mest latterlige 1vs1 runden ever: han var frihetsgudinnen og jaget meg med en panzerfaust mens jeg løp rundt som en forskremt kvasimodr(eller omvendt) Lenke til kommentar
Polar Pål Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Det første MoH var jo bra, i motsetning til andre spill i serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå