gwh Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Alt telefonen skal brukes til er å ringe og å sende en SMS en gang iblandt. Skal kunne overleve hvis Rabbagastus Helviticus (2år) eller Crapylus Norvegicus (5år) skulle få tak i den.... Finnes det kanskje noen alternative forslag også? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 m75 består jo av flere små deler, kanskje den telefonen ikke er så lur å bruke nei Lenke til kommentar
3000 Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 siden du skal bare ringe og bruke sms, så vil eg anbefale deg 5140. Denne mobilen har i motsetning til m75 utskifbare deksler som gjør at vist den skulle bli utsatt for litt "misshandling" og se stygg ut kan du bare klikke på et nytt deksel. voila ny telefon Lenke til kommentar
gwh Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Da ser det ut for at det blir en 5140. Neste lønning, du vet hvordan du skal brukes.... ;-) Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Hvis du kan klare deg med en gammel telefon, uten fargeskjerm ol. så er siemens me45 en telefon som tåler ALT! Har hatt den i 4,5 år nå og batterilevetida er fortsatt på 5-6 dager. Det er gode sms-funksjoner på den og fungerer kjempefint til ringing\sms. Problemet er at den er så gammel at det ikke er mange butikker som har den inne og at den verken har fargeskjerm\ støtte for mms. Kan sikkert kjøpes billig da. Tror en kamerat av meg har sin liggende fortsatt. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 hmm, høres nesten ut som m4t5 er den perfekt for mitt bruk.. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Og der dukket selvfølgelig ME75 opp og forvansket valget en gang til. Jaja, får vente på de første testene, dra og holde litt i den.. så blir det en julegave fra nissen enten det ene eller andre... :-) Lenke til kommentar
molna Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 ME75 er et meget godt valg hvis du klarer deg uten MP3, minnekort og MegaPixel-kamera, slik storebror M75 har. ME75 er også endel mindre (og penere vel?) enn M75. reggas kommentar om at M75 består av mange deler er tåpelig og uten grunn i virkeligheten. Min M75 er EN del den, da jeg ikke bruker hverken linse-beskyttelsen eller ladehull-beskyttelsen (som er frivillig ekstra-utstyr). Lenke til kommentar
gwh Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Som sagt, denne skal KUN brukes til å ringe med. Ja, jeg vet, jeg er gammeldags... men skal jeg ta bilder, så har jeg et D70 og skal jeg høre på musikk så liker jeg å dra frem en cd og dytte inn i skuffen. Blir liksom litt større lydbilde. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) ME75 er et meget godt valg hvis du klarer deg uten MP3, minnekort og MegaPixel-kamera, slik storebror M75 har.ME75 er også endel mindre (og penere vel?) enn M75. reggas kommentar om at M75 består av mange deler er tåpelig og uten grunn i virkeligheten. Min M75 er EN del den, da jeg ikke bruker hverken linse-beskyttelsen eller ladehull-beskyttelsen (som er frivillig ekstra-utstyr). 5189634[/snapback] M65 består av deler jo! 1. du har selve telefonen 2.dekselet som holder batteriet på plass 3. så en metallramme 4 . til slutt en liten plastlås som holder alle delene til sammen. En liten unge som leker med denne telefonen vil kunne klarer å løsne den lille plastlåsen og da er plutselig tlf i deler, denne tlf er ikke å anbefale til bruk der unger kan få tak i den. Det er jaffal min mening Endret 22. november 2005 av regga Lenke til kommentar
molna Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Nå blander du med M65. M75 har ingen metallramme. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Nå blander du med M65.M75 har ingen metallramme. 5190296[/snapback] ja, så klart m65, unnskyld. Lenke til kommentar
123456789101112 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Me45 har vel gått ut av produksjon for en stund siden...Den er vel bare mulig og få tak i brukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå