Sondremj Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Hei, Jeg har akkurat kjøpt meg nytt utstyr til pcen min. Men når jeg tar i strømen til pcen så starter viften og lyset i hovedkorte i 2 sek, så blir det mørkt. Ingenting skjer når jeg trykker på power-knappen på pcen. Jeg har en 350W Q-TEC strømforsyning, Kan det være at den er for liten? Hvor stor burde jeg ha? Dette har jeg kjøpt: AMD Athlon 64 4000+ 2.4GHz Socket 939, m/vifte MSI K8N Diamond PowerColor Radeon X800GT 256MB Lenke til kommentar
snole Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Ville kjøpt en på ca 500 Watt. Kanskje du ikke har behov for all den suppa i dag, men er jo greit å ha litt ekstra kapasitet med tanke på fremtiden. Microplex.no har mange greie PSU'er. Bzerk er vel i den rimelige klassen. Mist og en hel del andre merker er regnet som bra. Hiper er noe som jeg har fått nyss på, skal visst være dugende. Q-tec 350 Watt leverer nok neppe 350 reelle watt, så det skulle ikke forundre meg om det er den som er svakheten i riggen din. (Min Q-tec 400 Watt kunne levere maks 320 Watt iht specs printet på PSU'en). Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Jeg skjønner ikke at folk i det hele tatt vurderer å bruke Q-TEC i maskiner som koster over 3000,- Har du dyre kvalitetskomponenter skal du selvfølgelig ha en kvalitetsstrømforsyning, den sørger jo for å holde hele maskinen stabil, eller ustabil hvis du har noe billig skvip som Q-Tec. Se deg om etter noe med mer futt i du. Merker som Fortron/Source, Tagan, Mist, Chill Innovation, OCZ, Cooler Master, Thermaltake +++ skulle alle gi det de lover, og kanskje litt til. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Og Enermax og Hiper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå