TordO Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Vilken vifte anbefaler dere som jeg burde bruke på CPU kjøleren?? Den må være 120mm, siden jeg skal kjøpe en Termalright XP120 kjøleribbe.. Glad for alle svar Lenke til kommentar
Inc Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Hvilken cpu har du da ?? Lenke til kommentar
TordO Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Jeg har en Intel P4 3.0 "Prescott".... Å et Asus P4C 800 E-Deluxe hk Lenke til kommentar
Inc Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) her har du en gjeng vifter .. er ikke sikker på om de passer 479 socket.. men du kan jo undersøke litt selv..vifter Sorry altså, tror ikke jeg var til mye hjelp her.. intel er ikke min greie Moi Intel Noob Endret 12. november 2005 av regga Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Ble litt forvirende dette. Du sier at du skal ha en vifte til en xp-120(CPU-Kjøler), så er det en som spør om hvilken cpu du har, så linker du til enda en haug med cpu-kjølere. Er det cpu-kjøler(som plaseres på cpu'en), eller er det en vifte(som plaseres på cpu-kjøleren) du skal ha? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 hehe, ja jeg svimte litt der. Sorry! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Ok Da går jeg ut ifra første'post: Det er en vifte til cpu-kjøleren vi er ute etter. og det skal være en 120mm siden det er en thermalright xp-120. Selv bruker jeg en mist vifte til kjøleren.(se bildet under) Men etterhvert så har jeg funnet ut at den bråker litt/endel,(ca 33db). Men den er veldig veldig effektiv! Blåser du egentlig i hvor bråkete pcen er eller vil du ha en stille pc? Etter svar på det så kan jeg komme med forslag Lenke til kommentar
TordO Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Jeg skiter egentlig i hvor mye maskinen min bråker, så lenge den ikke høres ut som en gammel støvsuger så bare kom med forslag... PS: Jeg har vurdert en slik MIST vifte, måtte bare høre om det er et godt valg.. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Oppsett: Thermalright xp-120 CPU-kjøler MISTvifte, 52-104m³/time, 19-31 dB(A) Med det oppsettet der så skal du få knall bra kjøling!! edit: Ja, mist viften er til å anbefale ...Og slik så det da ut på hovedkortet mitt: Endret 13. november 2005 av Man0war Lenke til kommentar
TordO Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Den er veldig stor da! altså ribba... Men er den så stor at det er en plage eller går det helt greit?? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Den er veldig stor da! altså ribba... Men er den så stor at det er en plage eller går det helt greit?? 5148523[/snapback] Den er ikke en plage, den ser flott ut Se om den passer hovedkortet ditt, TRYKK HER Lenke til kommentar
TordO Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Jeg har sjekka den sia før.... å den passer hk'et mitt visst jeg bøyer litt på noen kondensatorer(!)... men d går greit.. tar dn risken Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Da er det egentlig ikke mer å si, kjøp i vei! Du kommer til å bli kjempe-fornøyde med kjøpet! Lenke til kommentar
TordO Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 må bare finne ut hva annet jeg skal ha fra microplex.... stusser på et BZerk tastatur... har du noen erfaring med slike?? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 må bare finne ut hva annet jeg skal ha fra microplex.... stusser på et BZerk tastatur... har du noen erfaring med slike?? 5148592[/snapback] har nok ikke det desverre. Men jeg har FRYKTELIG lyst til å kjøpe et!! Dette Lenke til kommentar
TordO Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Må finne ut hva jeg har råd til å bruke penger på.... Stusser på en musematte også.... så jeg må finne ut hva pengene rekker til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå