Arsenal_RULES Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) Hei, når jeg kobler min data mot vennen min sin, skjer det et lite uhell. Jeg finner han og han finner meg, han kan gå inn på min data, men jeg kan ikke gå inn på hans. Det kommer opp at jeg må ta kontakt med lan ansvarlig eller noe sånt, grunnet manglende tillatelse. Noen ideer? Endret 12. november 2005 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Inc Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 jepp, han må slå av firewall ett øyeblikk.. prøv igjen etterpå. Det kan ta litt tid av en eller annen merkelig grunn før en får dele på mshome nettverket. Lenke til kommentar
Koshs Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 ...og så er det viktig at noko er delt....om ingenting er delt på den omtalte PC'en kan ein få ein slik melding....lukka te! Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 takk, for de veldig gode tipsene, men, er ikke så noob! Vi har tatt av firewall og vi deler noe.. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Som sagt, han finner meg, jeg finner han, han kommer inn på min data, og jeg kommer ikke inn på hans. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Som sagt, han finner meg, jeg finner han, han kommer inn på min data, og jeg kommer ikke inn på hans. 5145093[/snapback] ja, jeg gjorde akkurat det sammen med en kompis for noen minutter siden, jeg kunne logge meg inn hos han, men ikke han hos meg. jeg slo av firewall en liten stund, rotet litt med å ping fra hans maskin, og plutselig var connection. Tror xp er noegang ganske hårsår når det gjelder å åpne for andre... og dere er sikker på at ikke noen for sperre som ligger å lurer.. som f.eks UPNP enablet og gaming mode enablet osv.. som ligger på router, eller kanskje dere bruker switch?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå