Audi247 Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Hva skjer om man lakkerer bilen i en helt annen farge enn den orginale farge? Vil ikke dette se utrolig dumt ut f.eks under panseret og inne i coupèen? Noen som har noe erfaring? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Det blir jo to farger, hvis ikke du tar ut alt og lakkerer hele karosseriet da. Lenke til kommentar
Audi247 Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Ja, det er liksom et lite dilemma... Dette er bilen jeg har tenkt å kjøre med dagligdags, ikke noe proskjekt så jeg gidder ikke å røske ut alt inni bilen + motoren :S det kan bli endel arbeid og ikke minst endel penger vist jeg skal ha noen andre til å gjøre det for meg... Lenke til kommentar
ZeroII Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Åssen farge er det på bilen nå, og hvilken farge hadde du tenkt at den skulle så ha?? Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Ikke mange som legger merke til det hvis det ikke er stor forskjell på fargene eller om fargen er så pen at den tar oppmerksomheten vekk fra sånne pirketing!! Mvh Marius Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Synes det ser veldig uprofft ut hvs en ikke lakker inni dørene osv. Ser teit ut når en åpner dem. Snakkes seff ikke om INNI dørene, men nede på innsiden om du skjønner. Lenke til kommentar
Audi247 Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 sjønner... hadde tenkt å lakkere om en bil fra hvit til sort.. Ville sett utrolig dumt ut med hvit nedi motor rommet og rundt dørene.. LOL'z... Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Rundt dørene og i motorommet kan du vel lakkere selv kan du ikke? Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Synes det ser veldig uprofft ut hvs en ikke lakker inni dørene osv. Ser teit ut når en åpner dem. Snakkes seff ikke om INNI dørene, men nede på innsiden om du skjønner. 5197201[/snapback] Dørene er litt åpne når bilen blir lakkert MvH Marius Lenke til kommentar
kimman Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 De som ikke er synlige når du kjører rundt kan du godt bare lakkere sjøl med en lakksprayboks. Men husk, bilen vil miste mye verdi dersom du ikke HEL-lakkerer bilen. Men finnes nok mange kjøpere som ikke vet det Lenke til kommentar
Audi247 Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Om jeg i dete hele tatt skal lakkere bilen så tror jeg at det blir ripping av hele bilen! Kan da ta maks et par uker.. (påske ferien eller no ) Lenke til kommentar
RBXtremos Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Enig! Du burde ta av alt fra bilen for best resultat Tenk dg godt om, om du halvlakkerer en bil, så vil verdien dens synke drastisk når du skal selge bilen, noe som er kjipt Min mening er at om du skal lakkere den, da gjør du det skikkelig og Unngå sprayboks, de sender ut ujevn lakkstråle, noe som lett fører til ja.. At det begynner å renne Lenke til kommentar
Xsess Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Ribb den helt. Og få noen som kan det til å gjøre det Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg og fadern lakka min bil på plenen hjemme... Den avr ribba helt ned, tatt ut vinduer osv.... Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hmm..såg bra ut..har du fler bilder? Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Ikke alle bildene er det klarlakk på... Fattern sin bil den blå. Hans er en 1976 modell. MIn er 1977. Gleder meg til å komme hjem og fortsette på bilen. Har enda litt småmontering igjen. Dørtrekk, pyntelister osv.... Endret 6. desember 2005 av wazzza Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå