anders-j Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Som tittelen sier, hva er det beste kameraet til 2000,- ? må kunne kjøpes i butikk (ikke nettbutikk). Lenke til kommentar
kawak Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Skal det kjøpes i butikk, er det jo rimelig umulig for folk her inne og finne et kamera(jeg vet ikke hvor du bor,el oversikten over alle butikker/priser). Det jeg vet er at det stort sett bare er Japanphoto og Fotovideo som har greie butikkpriser iforhold til nett. Selger de dette kameraet ville jeg gått for det; https://prisguiden.no/produkt/20193 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Nikon Coolpix S1 vet jeg selges i vanlig butikk til under 2000 kroner (ikke Japan Photo eller FotoVideo). Designkamera, uten spesielt mye innstillingsmuligheter, men bra bildekvalitet. Ellers får du enkelte av Canons større kamera i A-serien til under 2000 kroner. De er som sagt større, men har flere manuelle muligheter. Regn imidlertid med 2-300 kroner til oppladbare batterier og lader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå