upside2 Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Hvordan sletter mann programmer som ligger på telefone i fra fabrikken?? Skulle ha slettet spillene. Lenke til kommentar
SteinF Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Du går inn på programbehandling og sletter derifra. Programbehandlingen finner du i menyen en plass. Lenke til kommentar
upside2 Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Hvordan sletter mann programmer som ligger på telefone i fra fabrikken??Skulle ha slettet spillene. 5144871[/snapback] Når du gjør dette så får du ku slettet programmer som jeg har innstalert selv. ikke spill eller programmer som ligger på originalt. Lenke til kommentar
SteinF Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Vet du om programmene ligger på selve telefonen eller på minnekortet? Prøv uten minnekortet, hvis de er borte da kan du prøve å formatere minnekortet. Lenke til kommentar
Me04 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Men hva om de ligger på selve mobilen? Går det ikke ann å slette dem da eller? Lenke til kommentar
SteinF Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Men hva om de ligger på selve mobilen?Går det ikke ann å slette dem da eller? 5219109[/snapback] Du kan formatere selve mobilnen også. Link til guide Lenke til kommentar
Me04 Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Tusen takk!! Jeg klarte det Lenke til kommentar
upside2 Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Tusen takk!!Jeg klarte det 5232253[/snapback] Klarte hva?? Har du formatert? Lenke til kommentar
Me04 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Ja, jeg formaterte mobilen. Men jeg mente at hvis man har spill på Mobilen som man ville slette. Hva gjør man da? Spill som var lagret fra før! Lenke til kommentar
Erren Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Vel, på noen telefoner er det sånn at du med den eldste programvaren ikke kan slette forhåndsinnstallerte spill, bare grafikk og ringetoner. Sånt er dritt, men programmer er jo ofte ikke så sykt store at det er noen megabelastning for minnet, og man angrer som oftest på at man sletta dem Vent på ny software og se om du kan slette da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå