Sidious Skrevet 1. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 Ja. Er veldig følsom, gråter av både filmer og musikk...mest når jeg er alene dog. Følelsene styrer meg stort sett. 5232579[/snapback] Det hadde vært morsomt å se "The emperor" si den setningen i Star Wars (ref: brukerbildet ditt ) 5233628[/snapback] Haha Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 Ja. Er veldig følsom, gråter av både filmer og musikk...mest når jeg er alene dog. Følelsene styrer meg stort sett. 5232579[/snapback] Det hadde vært morsomt å se "The emperor" si den setningen i Star Wars (ref: brukerbildet ditt ) 5233628[/snapback] Haha 5234996[/snapback] Vel en sith lar jo følelsene styre, så ikke helt på tverke... *Grøsse av gamle nerdetakter* Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 1. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg er så snill at jeg banker de som ikke er snille jeg! Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 1. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 Tror kanskje eg virker litt kald av og til, men det e bare fordi eg ikke vet ka eg skal gjøre. Blir egentlig ofte såret..men mye e min egen feil. Overtenker alt Uansett griner eg ikke foran noen! Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 2. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg har blitt fortalt at folk anser meg som overlegen og arrogant selv om jeg egentlig er veldig lite snakkende og er sjenert. Men de som har snakka med meg senere forteller at jeg faktisk er ganske omtenksom. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg er ikke typen som griner av triste filmer etc. Men når det er skjedd noe med noen eller de har det vondt, stiller jeg opp og klarer ikke å slippe tanken fra det.. Så ja, jeg er nok en følsom person Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 2. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg pleier å slippe en tåre i øyekroken akkurat i det vakre øyeblikket rett etter "den fineste fisen" i løpet av en dag.. Blir helt skjelven i bein og armer ved tanken bare.. Så ja du kan vel si at også jeg er vel en temmelig følsom person. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå