Fluffe Skrevet 13. november 2005 Rapporter Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Ja jeg er følsom.. Noen andre som griner på filmen The green mile? Endret 13. november 2005 av Fluffe Lenke til kommentar
The_Norsemen Skrevet 13. november 2005 Rapporter Del Skrevet 13. november 2005 Når har tenkt til å banke en tosk så tenker eg at eg gjør det å da ser eg for meg at eg.. FOR GROVT.. istede for at eg gjør det.. men en dag kommer eg til å gjøre det. Like før hodet sprenges av gammle tanker:S Lenke til kommentar
Winters Skrevet 13. november 2005 Rapporter Del Skrevet 13. november 2005 Nej, jeg er vell litt kald av og til, men noen av avgjørelsene jeg gjør er styrt av følelser Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 13. november 2005 Rapporter Del Skrevet 13. november 2005 Mer følsom enn det som er godt for meg Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 13. november 2005 Rapporter Del Skrevet 13. november 2005 ja, jeg er mer følsom enn jeg selv liker 5145087[/snapback] Samme her, det er kjedelig. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 13. november 2005 Rapporter Del Skrevet 13. november 2005 Tja. Tror ikke andre oppfatter meg som følsom. Men er ganske snill da Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 13. november 2005 Rapporter Del Skrevet 13. november 2005 ja, jeg er en følsom person... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. november 2005 Rapporter Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Selv om jeg ikke har visst det så mye før(holdt det inne, benektet følelese osv...) så vet jeg(og inrømmer) at jeg er svært følsom. Det er ikke alltid like praktisk, særlig suger de følelsene som kommer uten at man har noe grunn for det. Svært irriterende. Oppsumering: Emo to the bone. (har til og med svarte briller!) Endret 13. november 2005 av TLZ Lenke til kommentar
OMG101 Skrevet 14. november 2005 Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 Ja, jeg er følsom, og jeg liker ikke det når folk er negative.. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 14. november 2005 Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 Jeg har ikke så mye følelser Er kald og grådig, og jeg mener folk bør klare det meste, ikke bare be hjelp hele tiden. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 14. november 2005 Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 Jeg er en ekstremt følsom person... mitt humør og følelser grunner egentlig i hvordan andre rundt meg har det.. Ene øyeblikket kan eg hoppe opp og ned på golvet.. men eg ser på FPS doggy og skrike... "i can dance all day, i can dance all day:p".. Neste øyeblikk kan eg være så utrolig deppa, altså gråte.. deppa og bare sånn hadde eg hatt en pistol så hadde eg endt alt der liksom. Men jeg føler at jeg går lysere tider i fronte.. og har fått en litt mer positiv grunnmur. Akkurat no e alt bare bra.. men eg gir det noen MSN beskjeder så er vel eg på tårene igjen.. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. november 2005 Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 Folk som ikke kjenner meg, synes jeg virker/er veldig kald og ufølsom... og jeg kan kanskje være delvis enig. Er veldig sjelden jeg tar noe spesielt til meg/blir fornærmet egentlig. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. november 2005 Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 Både og. Spørs helt hva det gjelder. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 27. november 2005 Rapporter Del Skrevet 27. november 2005 Det kommer an på. På noen punkt er jeg en følsom person, på andre punkt er jeg ikke en følsom person, synest f.eks ikke synd på jenter som blir gravide uten at de selv vil det. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 27. november 2005 Rapporter Del Skrevet 27. november 2005 (endret) jeg er veldig følsom på visse områder, men skjuler det bra trur jeg, alle sier jeg tåler mye (unntatt de som har sett når jeg har fått et utbrudd). 5144978[/snapback] Passer godt til meg dette... EDIT: ekke pessimist æ... Endret 27. november 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
Mr.Locke Skrevet 27. november 2005 Rapporter Del Skrevet 27. november 2005 Jeg er ikke en følsom person!!!! Lenke til kommentar
Mr.Locke Skrevet 27. november 2005 Rapporter Del Skrevet 27. november 2005 Ja jeg er følsom.. Noen andre som griner på filmen The green mile? 5145685[/snapback] hehe, for en taper av en pyse ..Neida, jeg griner som en unge selv jeg når jeg ser filmer, hvis jeg er alene så ingen ser det, alt for feig til å grine til filmer hvis noen ser det. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 27. november 2005 Rapporter Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Noe så til de grader og. Men ikke på den måten småting går innpå meg. F.eks hvis noen sier noe stygt, sånne ting hjelper VELDIG lite på meg. Er også b person til de grader. Hva folk som jeg ikke er gald i synes om meg, kunne ikke betydd mindre. Endret 27. november 2005 av Innos Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 27. november 2005 Rapporter Del Skrevet 27. november 2005 Hei, hei, hei. Jeg er følsom. Lenke til kommentar
chris Skrevet 27. november 2005 Rapporter Del Skrevet 27. november 2005 Jeg er veldig følsom og omtenksom. Jeg bryr meg om andre og setter veldig pris på ting som folk gjør for meg. Tenker også mye. I am in touch with my feelings. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå