Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Er du en følsom person?

Atomet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altfor for mye følelser.....

For tiden er jeg liksom litt betatt av en jente.. å eg kan være den mest positive personen du har møtt og tårene kan trille på samme time..

Genrellt sett så er det for mye av det... veldig tungt.. men jeg er nå en veldig kjærlig person..

Også kan eg veldig lett få et slag i tryne liksom... bare det at eg får høre at bare venner e nok til å få tårene til å trille.. vet veldig mye følelser.. :blush:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

jeg er veldig følsom på visse områder, men skjuler det bra trur jeg, alle sier jeg tåler mye (unntatt de som har sett når jeg har fått et utbrudd). Ellers er jeg en ekstrem pessimist så ingenting går bra med det jeg skal gjøre :/ blir ikke akkurat happy av det

Lenke til kommentar

Jeg tenker på meg selv som en veldig følsom person. Begynnte å grine da jeg fikk vite at ei veninne jeg bare har kjent i 2 måneder var gravid. Hun tok ikke no stort på det det, og fikset problemet med en abort, men jeg var nesten totalvrak. Vanvittig bekymret for henne, og gråt flere tårer. Hun selv tok det veldig lett...

Har også ei annen ei som jeg er meget glad i. Jeg har sagt dette til henne, og elsker å prate med henne og andre om disse følelser... har ikke opplevt at andre gutter er så glad i å snakke om slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...