Atomet Skrevet 12. november 2005 Rapporter Del Skrevet 12. november 2005 Personlig er jeg veldig følsom. Et stort hjerte ligger inni meg. Hva med deg? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. november 2005 Rapporter Del Skrevet 12. november 2005 Jeg er kjempetøff jeg. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. november 2005 Rapporter Del Skrevet 12. november 2005 Egentlig ikke. Daniel Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. november 2005 Rapporter Del Skrevet 12. november 2005 Nei, jeg er oldschool mann. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 12. november 2005 Rapporter Del Skrevet 12. november 2005 jeg er FOR snill for snill for mitt eget gode Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. november 2005 Rapporter Del Skrevet 12. november 2005 Følsom så det holder. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 12. november 2005 Rapporter Del Skrevet 12. november 2005 Jeg har et alt for stort hjerte (sier en veninne). Er ikke følsom på den måten at jeg griner av Titanic, men er følelser som styrer mye av det jeg gjør. Tenker mye på ting som har med følelser å gjøre. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 12. november 2005 Rapporter Del Skrevet 12. november 2005 (endret) har et problem at eg e alt for snill eg og. børr begynne å banke folk synst eg. Endret 12. november 2005 av vegis Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. november 2005 Rapporter Del Skrevet 12. november 2005 Er ikke følsom på den måten at jeg griner av Titanic, 5144818[/snapback] Jeg gråter. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 12. november 2005 Rapporter Del Skrevet 12. november 2005 Åja. Ser på meg selv som en veldig følsom og omtenksom person, tanken på å såre andre på noen som helst måte bare skremmer meg. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 12. november 2005 Rapporter Del Skrevet 12. november 2005 Altfor for mye følelser..... For tiden er jeg liksom litt betatt av en jente.. å eg kan være den mest positive personen du har møtt og tårene kan trille på samme time.. Genrellt sett så er det for mye av det... veldig tungt.. men jeg er nå en veldig kjærlig person.. Også kan eg veldig lett få et slag i tryne liksom... bare det at eg får høre at bare venner e nok til å få tårene til å trille.. vet veldig mye følelser.. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 12. november 2005 Rapporter Del Skrevet 12. november 2005 Ja, vil anse meg selv som følsom.. Alt for snill til tider Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 12. november 2005 Rapporter Del Skrevet 12. november 2005 Tror selv jeg er en følsom person, omtenksom person.. Men jeg viser det ikke :/ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. november 2005 Rapporter Del Skrevet 12. november 2005 egentlig ikke følsom av den store typen. Men pleier som regel å stoppe før det går over til å være slem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. november 2005 Rapporter Del Skrevet 12. november 2005 jeg er veldig følsom på visse områder, men skjuler det bra trur jeg, alle sier jeg tåler mye (unntatt de som har sett når jeg har fått et utbrudd). Ellers er jeg en ekstrem pessimist så ingenting går bra med det jeg skal gjøre :/ blir ikke akkurat happy av det Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 12. november 2005 Rapporter Del Skrevet 12. november 2005 jeg får altid veldig lett dårlig sammvittighet hvis jeg har gjort noe galt og er altid veldig følsom for erting/mobbing Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 12. november 2005 Rapporter Del Skrevet 12. november 2005 Jeg tenker på meg selv som en veldig følsom person. Begynnte å grine da jeg fikk vite at ei veninne jeg bare har kjent i 2 måneder var gravid. Hun tok ikke no stort på det det, og fikset problemet med en abort, men jeg var nesten totalvrak. Vanvittig bekymret for henne, og gråt flere tårer. Hun selv tok det veldig lett... Har også ei annen ei som jeg er meget glad i. Jeg har sagt dette til henne, og elsker å prate med henne og andre om disse følelser... har ikke opplevt at andre gutter er så glad i å snakke om slikt. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 12. november 2005 Rapporter Del Skrevet 12. november 2005 Jeg er en meget følsom person. Jeg gjør alt jeg kan for og ikke vise det, men alt jeg gjør blir styrt av følelsene mine. Prøver alltid å stenge dem inne, men det fungerer ikke. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 12. november 2005 Rapporter Del Skrevet 12. november 2005 Nei, jeg er egentlig ikke det. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. november 2005 Rapporter Del Skrevet 12. november 2005 ja, jeg er mer følsom enn jeg selv liker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå