Gå til innhold

tips til budsjett Socket 754 hovedkort ønskes

mandela

Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter et budsjett Socket 754 hovedkort. det viktigste for meg er stabilitet. Har ikke kjøpt komponenter til stasjonær pc siden jeg kjøpte meg bærbar for en god stund siden og har dermed mistet oversikten. Ønsker derfor litt hjelp til valg av et stabilt hovedkort :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt dette http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301587&cks=SER kortet i litt over ett år nå. Det har fungert veldig greit.

Hadde problemer med at pc'en restartet seg selv når den selv følte for det for en stund siden, men det var rambrikka som var ødelagt og derfor var synderen. Etter jeg byttet den ut har stabiliteten vært topp.

(De kortene de har på komplett er demokort, så det kan hende at de er litt smådårlige i stand, du kan jo eventuelt sjekke noen andre nettbutikker)

Lenke til kommentar

kra komplett:

NB! Kun kort!! (Drivere, kabler,manual,brackets,IO shield + + mangler!)
betyr det at jeg går glipp av noen usb / firewire brackets? er det noe annet som følger med dersom man kjøper nytt? (>ikke et budsjettkort mer da det koster 895,- som nytt :( ) Noen billigere alternativer? Ser at under anbefallingene av studentpc her på hardware.no så er et msi kort til rundt 500 valgt. Dessverre finner jeg ikke noe info om dette kortet. Litt merkelig kanskje at hw.no anbefaller et kort som ikke er testet av dem, eller har jeg oversett noe? Endret av modellmakt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...