Gå til innhold

mye forskjell fra underground 2 til Most wanted?

Anbefalte innlegg

Hvordan blir helversjonen? Blir det styling av biler som i underground 2? Håper det blir nye muligheter når det kommer til styling delen, hvis det i det hele tatt er noen styling del..

5156571[/snapback]

stylingdelen er jo halve moroa, så det er vel en selvfølge at den kommer med..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...trodde det var meningen, jeg :dontgetit:

5146150[/snapback]

kan godt hende det er.. men de burde da klare å lage et helt nytt spill!

5146157[/snapback]

Nå har det seg slik at EA er ikke så kreative når det gjelder NFS spill

1-3 var vanlige bane racere

4 var hot pursuit

5 var porshe unleashed

6. var hot pursuit 2

7 var underground som var noe nytt

8 var underground 2. Med stort spillmiljø som det nye.....Ikke akkuratt nyskapende med tanke på at GTA skapte en liten trend der (american wastland anyone)

9 er Need for speed most wanted......Altså en blanding av underground 2 og hp2.....så ikke nytenkende. Bare ta ideer fra fortiden. Som i motebransjen....

Så når vi ser litt på denne statestikken så tilsier det at vi kanskje kan vente oss en ny ide med neste spill ;)

Lenke til kommentar

Eh ok, det samme er jo med Gran Turismo serien, alle er jo kliss like (ikke grafisk men) formålet er det samme. Så et bilspill forblir et spill der biler racer mot hverandre etc er ikke akkurat mye man kan gjøre med sjangeren. Er du ute etter noe annerledes kan du jo prøve Trackmania. :)

Lenke til kommentar
Eh ok, det samme er jo med Gran Turismo serien, alle er jo kliss like (ikke grafisk men) formålet er det samme. Så et bilspill forblir et spill der biler racer mot hverandre etc er ikke akkurat mye man kan gjøre med sjangeren. Er du ute etter noe annerledes kan du jo prøve Trackmania. :)

5159071[/snapback]

Han nevnte ikke GT etter det jeg kan se..! GT gir iallfall ikke folk så store forventninger. NFS viser sånne filmer med masse råe biler og bra grafikk, og lover folket et superbra spill.. Jeg må innrømme at når jeg så filmene til MW gledet jeg meg veldig til å få prøve det, men ble veldig skuffet når jeg lastet ned demoen.. Ikke kom med det at demoen er demoen! EA games har garantert gjort demoen så bra som de klarer!

Lenke til kommentar

Det jeg prøvde å si var at de ikke kan gjøre så mye med konseptet egentlig. Et bilspill forblir et bilspill kan ikke legge inn så mye nyanser, og selvfølgelig så videoen til MW helt rå ut men det gjør jo alle videoene til adnre spill også. Er ikke noe annet en rene skrytevideoer dette. Grunnen til at jeg nevtne GT serien er at det egentlig ikke er de storefornadringene ihverfall mellom 3 og 4 men alikevel et knall spill. Og det er jo en demo av MW vi fikk og det er mange begrensniger i en demo. Jeg ble skuffet over NFSU2 deomeon jeg men likte fulversjonen mye bedre.

Lenke til kommentar

OK.

NFS MW er ikke nyvinnende, det er en konsept som er brukt før og blandet sammen. Jeg synes dette er helt greit siden NFSU og NFSHP 2 var veldig gode titler.

Kan ikke si at jeg likte NFSU2, hele konseptet med "free Roaming" var teit, bruke tid på å kjøre rundt i samme byen frem og tilbake var bare bortkastet tid, dette har de heldigvis fjernet i MW.

Og de som klager på grafikken har bare spilt det på PS2 eller en dårlig maskin, for med en god maskin ser dette spillet herlig ut.

Gleder meg til dette spillet i fullversjon.

Lenke til kommentar
Og de som klager på grafikken har bare spilt det på PS2 eller en dårlig maskin, for med en god maskin ser dette spillet herlig ut.

5166685[/snapback]

Da kan jo du started med å vise et bilde der texturkvalitenen ikke er elendig?

Endret av DiskSpace10GB
Lenke til kommentar
...trodde det var meningen, jeg :dontgetit:

5146150[/snapback]

kan godt hende det er.. men de burde da klare å lage et helt nytt spill!

5146157[/snapback]

Nå har det seg slik at EA er ikke så kreative når det gjelder NFS spill

1-3 var vanlige bane racere

4 var hot pursuit

5 var porshe unleashed

6. var hot pursuit 2

7 var underground som var noe nytt

8 var underground 2. Med stort spillmiljø som det nye.....Ikke akkuratt nyskapende med tanke på at GTA skapte en liten trend der (american wastland anyone)

9 er Need for speed most wanted......Altså en blanding av underground 2 og hp2.....så ikke nytenkende. Bare ta ideer fra fortiden. Som i motebransjen....

Så når vi ser litt på denne statestikken så tilsier det at vi kanskje kan vente oss en ny ide med neste spill ;)

5159048[/snapback]

en liten rettelse:

1-2 vanlig bane racere

3. hot pursuite

4 high stakes

5 proshe

6 hot pursuite 2

7og8 underground

9 mw

Lenke til kommentar
Da kan jo du started med å vise et bilde der texturkvalitenen ikke er elendig?

Det eneste man kan stille inn på demoen er jo oppløsningen, men jeg lover deg når fullversjonen kommer i morgen (tror jeg) skal jeg stille alt på max og da skal du se at grafikken er meget bra. :)

Lenke til kommentar
OK.

NFS MW er ikke nyvinnende, det er en konsept som er brukt før og blandet sammen. Jeg synes dette er helt greit siden NFSU og NFSHP 2 var veldig gode titler.

Kan ikke si at jeg likte NFSU2, hele konseptet med "free Roaming" var teit, bruke tid på å kjøre rundt i samme byen frem og tilbake var bare bortkastet tid, dette har de heldigvis fjernet i MW.

5166685[/snapback]

De har ikke fjernet det. Du har Free Roaming i Most Wanted også siden du taper ett løp i starten og må gaine respekt igjen . En av de første bilene du starter med er blant annet en Fiat Punto ;)

Lenke til kommentar
De har ikke fjernet det. Du har Free Roaming i Most Wanted også siden du taper ett løp i starten og må gaine respekt igjen . En av de første bilene du starter med er blant annet en Fiat Punto ;)

5166874[/snapback]

Joa men her har du valget å ta et race fra menyen, du er ikke nødt til å kjøre fra vært eneste race rundt omkring. Eller har jeg tatt feil? :tease:

Lenke til kommentar

Selv om jeg digget demoen veldig mye så var fulle spillet over mine forventninger.

På en utrolig måte blander de det beste av alle NFS spillene til en full pakke.

Du har roaming mode som i underground spillene men det var egentlig dritkjedelig og en øde og dø by du kjørte omkring i . I Most Wanted er det en veldig troverdig by du kjører i og det er altfra byområder til landeveier og det er utallige veier å kjøre med variert trafikk og politi.

Du har ikoner som butikker og racing events som i Underground men alt er interaktiv med hverandre. F.eks hvis du får purken etter deg i ett drag race så vil den fortsatt være etter deg etter du er ferdig i roaming mode. Da er det om å stikke av og gjemme seg . Jeg kjørte på landeveien og kjørte på siden av en lastebil mens politibilen kjørte motsatt vei :D

Kan trygt si dette er det beste need for speed spillet EVER . Jeg lurer koss det fungerer online, hadde vært konge om alle kunne roame fritt som det passet oss selv men det blir vel litt vanskelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...