Gå til innhold

Åpne bokmerker i ny fane - FireFox

xanonymx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En ting til jeg lurte på. HVordan gjøre slik at når du søker i den google ruten så åpnes det i en ny fane.

5144488[/snapback]

Det vet jeg faktisk ikke om går, men det jeg bruker å gjøre er å åpne en ny tab (ctrl+t) og skrive "google" etterfulgt av mellomrom og søkeord. Har ikke helt sansen for den dedikerte søkebaren, da innebygde stikkord som "google" fungerer ypperlig. I tillegg kan man lagre sine egne stikkord.

Kort oppsummert: har ikke svar på spørsmålet ditt ;)

Lenke til kommentar

last ned programvaren som medfulgte musen din, eller sett inn cdn som fulgte med..., når du går inn på instillingene, ser du hva de forskjellige knappene brukes som. Jeg har da skiftet på wheel til "autoscroll" istedenfor next window som er default på min mus, og sikkert på din også.... det blir litt greiere da synes jeg. Da kan man bare trykke på musehjulet på linken, og det opner seg i en ny fane2k.

Lenke til kommentar
Det funket ikke med autoscroll, så jeg prøvde med midtre knapp og det fungerte.

5146231[/snapback]

Det funket fint, men nå funker det ikke i det heletatt. Når jeg trykker på hjulet mitt på en side så pleide det å komme opp en hvit runding med piler (opp og ned, og av og til til høyre og venstre), det gjør der heller ikke. Men det kommer i IE. Og når jeg ruller med musen går det utrolig seint i Firefox, men i IE går det normalt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...