xanonymx Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Vet ikke om dette er helt den rette plasseringen. Jeg har fått meg FireFox nå og jeg lurer på om hvordan man kan gjøre slik at hver gang jeg trykker på et bokmerke så åpnes det i en fane. Lenke til kommentar
Spar Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 har du en mus med scrollhjul, så trykker du bare på det...se på museinstillingene dine Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 En ting til jeg lurte på. HVordan gjøre slik at når du søker i den google ruten så åpnes det i en ny fane. Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 En ting til jeg lurte på. HVordan gjøre slik at når du søker i den google ruten så åpnes det i en ny fane. 5144488[/snapback] Det vet jeg faktisk ikke om går, men det jeg bruker å gjøre er å åpne en ny tab (ctrl+t) og skrive "google" etterfulgt av mellomrom og søkeord. Har ikke helt sansen for den dedikerte søkebaren, da innebygde stikkord som "google" fungerer ypperlig. I tillegg kan man lagre sine egne stikkord. Kort oppsummert: har ikke svar på spørsmålet ditt Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 har du en mus med scrollhjul, så trykker du bare på det...se på museinstillingene dine tongue.gif Hvordan skal jeg stille inn instillingene Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Vet ikke om dette er helt den rette plasseringen. Jeg har fått meg FireFox nå og jeg lurer på om hvordan man kan gjøre slik at hver gang jeg trykker på et bokmerke så åpnes det i en fane. 5144433[/snapback] Du kan laste ned extensionen Tabbrowser Preferences Lenke til kommentar
Spar Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 last ned programvaren som medfulgte musen din, eller sett inn cdn som fulgte med..., når du går inn på instillingene, ser du hva de forskjellige knappene brukes som. Jeg har da skiftet på wheel til "autoscroll" istedenfor next window som er default på min mus, og sikkert på din også.... det blir litt greiere da synes jeg. Da kan man bare trykke på musehjulet på linken, og det opner seg i en ny fane2k. Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Det funket ikke med autoscroll, så jeg prøvde med midtre knapp og det fungerte. Takk for alle svar Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Nytt spørsmål: Er der noen hurtigtast slik at man kommer opp i adresse linjen. I IE f.eks. kan man bare trykke på F6. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Hvis det er noe du synes mangler i Firefox finnes det høyst sannsynlig en utvidelse som gir nettleseren den funksjonen du ønsker. Søk litt på The Extension Mirror så finner du garantert det du leter etter. Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Det funket ikke med autoscroll, så jeg prøvde med midtre knapp og det fungerte. 5146231[/snapback] Det funket fint, men nå funker det ikke i det heletatt. Når jeg trykker på hjulet mitt på en side så pleide det å komme opp en hvit runding med piler (opp og ned, og av og til til høyre og venstre), det gjør der heller ikke. Men det kommer i IE. Og når jeg ruller med musen går det utrolig seint i Firefox, men i IE går det normalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå