Christer1 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) jeg skjønner også at de tallene er ipen. men hvilken av de tallene ?? og hvor finner jeg porten? jeg har gått inn på noe som heter Edit INI der kan man redigere passord og admipassord osv. og navn på serveren og sånn. det har jeg gjort.. men hvor finner jeg port og sånn?? 5146452[/snapback] Edit: Bra du fikk det til. Var ikke så vanskelig. Brukte du port 3784? Endret 13. november 2005 av Christer1 Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 ja .. det stod i det edit INI dokumentet. bare prøvde den og det funka:D Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Ingen som gidder og hjelpe meg med å lage en lokal ventrilo server da? Kan noen laste opp konfigurasjons fila? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 BigJackW. Du har gått til ventrilo.com, lastet ned installasjonsfilen, kjørt den og installert det, startet ventrilo server fra startmenyen? I så fall skal klientene bare koble til IP'en din på standard port og snakke i vei. (Med mindre du har en nazi brannmur som sperrer for trafikken) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå