2bb1 Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Hei! Jeg slo av dataen min tidligere i dag som normalt. Da jeg skulle slå den på igjen, kom jeg inni noe rare greier; "Starte Windows på vanlig måte", "Bruke siste instillinger som virket", "sikkerhetsmodus, "sikkerhetsmodus med netverk" osv. Jeg har prøvd alle alternativene, og med alle skjer følgende: Windows begynner å loade, men plutselig blir skjermen svart -og forblir det. Hva kan være årsaken til dette? Og hvordan kan jeg løse problemet? Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Høres ut som et hw-problem. Utover det, så er det litt vanskelig å si noe særlig. Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Prøv å restarte CMOS. Det er vanskelig å forklare, men inni pcen (på høyre nedre del av hovedkortet) er det en veldig liten (ca. halvparten så stor som lillefingeren) jumper. Denne er tredd over to pins (små metall "pigger"). Hvis du drar ut denne jumperen og setter den et hakk til siden, vente i 3 sekunder og så sette den tilbake igjen. Dette kan hjelpe. Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Hei! Jeg slo av dataen min tidligere i dag som normalt. Da jeg skulle slå den på igjen, kom jeg inni noe rare greier; "Starte Windows på vanlig måte", "Bruke siste instillinger som virket", "sikkerhetsmodus, "sikkerhetsmodus med netverk" osv. Jeg har prøvd alle alternativene, og med alle skjer følgende: Windows begynner å loade, men plutselig blir skjermen svart -og forblir det. Hva kan være årsaken til dette? Og hvordan kan jeg løse problemet? 5144327[/snapback] ta ut alle kortene i pcen unntatt skjermkortet og 1 rambrikke... prøv å starte da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå