Håkki Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Vet noen hvor jeg kan få tak i denne PSUen? Helst en norsk side På forhånd, takk Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 uncle google gav null svar når jeg søkte på Liberty 620w i "sider fra norge" Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Vet... prøvde det selv Skjønner ikke hvorfor, PSUen er jo også kvalifisert i norge Må nåkk prøve meg i utlandet (kanskje usa hvor jeg har noen snille tremenninger som kanskje kan hjelpe ) Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Netshop får den inn snart: Enermax Liberty 620W strømforsyning - ATX/BTX 12cm vifte,Dual PCI-E/SLI Ubekreftet 30.11.2005 kr 1 575,00 Syk PSU forresten, 36a på 12v så vidt jeg kan huske.... Seasonic ser imidlertid ut til å være et bedre valg mht støy. Effekten er tilnærmet lik. Se her: http://www.silentpcreview.com/section4.html Seasonic har dessverre ikke avtagbare kabler. Endret 26. november 2005 av cybirg Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Er jo spesielt avtagbare kabler jeg er ute etter (og støy, men den støyer vist en del) Og syk er den... veldig syk... Netshop får den vist imorgen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå