Gå til innhold

Creative vs Logitech Speaker Z-2300 2.1 /200W

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er kraftigere bass fra logitech-høyttalerne, men personlig liker jeg lydbildet fra creative best til spill og film.

Uansett tror jeg ikke du blir misfornøyd

5144312[/snapback]

snakker vi om at logitech er best da?.

er kvaliteten bra på logitech sitt?.

Er subber av treverk?.

logitech er litt billigere ser jeg, er noe usikker vær snill og hjelp meg litt..

Lenke til kommentar

Har ikke hørt noe spes. negativt om noen av disse settene. Creative har levert enkelte høyttalerpakker med tvilsom kvalitet tidligere, men THX-settene er generelt veldig bra gjennomført.

Selv bruker jeg disse akkurat nå, men har hatt logitech z-2300 for cirka en måned siden og var storfornøyd med dem også.

Begge produsentene har kabinetter i tre.

Hvilken pakke som er best av de du nevner blir som å spørre hva som er best av amd og intel; du får like mange svar som personer du stiller spørsmålet. Hører du mye på musikk, ville jeg nok personlig gått for logitech, men hvis film er prioritert liker jeg creative best.

Prisforskjellen går littegrann i logitechs favør, men så lenge du ikke er på et veldig stramt budsjett synes ikke jeg den er avgjørende.

Løsningen kan jo være å kjøpe høyttalerne på elkjøp. Da kan du prøve det ene settet et par uker før du leverer det tilbake på angreretten, og plukker med deg det andre settet på vei ut fra butikken. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...