nikk0 Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Heisann. Var ikke på komplett.no å skulle skjekke superweekend tilbudene. Jeg får opp oversikten, men når jeg trykker på de, så er det bare noen få som fungerer. Er det bare noe som er hos meg, eller er det hos flere dette problemet er? Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Samme her... Kommer til tom produktside. Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) Jøss! Her har det skjedd noe merkelig. Vi hadde ikke noen slike problemer da vi forrige helg gikk over til en ny kode på denne siden. Ser på saken ASAP så det er oppe i løpet av kvelden :-) Edit: Da skal alt være i orden. Liten feil som hadde skjedd. Nikk0: Sender du oss kundenummeret ditt på PM samt størrelsen din så skal vi sende en liten oppmerksomhet som takk for tipset om du ønsker :-) Ha en fortsatt god lørdagskveld folkens! Endret 12. november 2005 av Komplett.no Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 sannelig god service av komplett =).. sku ønske det var jeg som fant det ut Lenke til kommentar
L.Arve Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Her er det endel datasjapper som kan lære en ting og to om kundeservice. @Komplett.no Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Komplett.no er i gavehumør for tiden! Fikk et lydkort fordi jeg ikke fikk lyd på min PC. Måtte ikke sende inn noen ting! Koster svingende meg 400kr. Komplett FTW Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) Kan eg òg få noke i posten med komplett.no EDIT: Kan dykk, altså komplett.no ha ukens eller weekend tilbud med Sennheiser pc-150? Har slik lyst på det. Endret 12. november 2005 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Da var den pm'n send. Så får jeg bare lene meg tilbake og vente på pakke. *julestemning* Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) Da var den pm'n send.Så får jeg bare lene meg tilbake og vente på pakke. *julestemning* 5144693[/snapback] you lucky bastard edit: leif Endret 12. november 2005 av complexity Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) jeg har enda en ting som komplett gjerne kan utbedre.... ha litt mer nøyaktid tider på når saker kommer på lageret... har bestillt en ny mobiltelefon for en stund siden. Og den jeg bestillte var ubekreftet 14.10... jaja, det var jo bare noen dager å vente (forhåpentligvis), men tror den datoen ble utsatt 5 eller 6 ganger, helt til 12.11... men nå har dere klart å sende orderen til pakking i dag da, så det blir bra! (hvis dere har lyst til å spandere litt lyd på min 10-år gamle lillebror, så er kundenummeret mitt 597579 , du rekker å legge det i pakka før den sendes ) edit: det var jo egentlig ingen klage fra min side, jeg skjønner jo at dere ikke kan ha eksakte tider på når dere får varer fra leverandøren... men en måned da gitt, det er i hvertfall ikke tillatt i den bedriften jeg jobber hos, da vanker det dagsbøter... Endret 12. november 2005 av jalejale Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 jeg har enda en ting som komplett gjerne kan utbedre.... ha litt mer nøyaktid tider på når saker kommer på lageret... har bestillt en ny mobiltelefon for en stund siden. Og den jeg bestillte var ubekreftet 14.10... jaja, det var jo bare noen dager å vente (forhåpentligvis), men tror den datoen ble utsatt 5 eller 6 ganger, helt til 12.11... men nå har dere klart å sende orderen til pakking i dag da, så det blir bra! (hvis dere har lyst til å spandere litt lyd på min 10-år gamle lillebror, så er kundenummeret mitt 597579 , du rekker å legge det i pakka før den sendes ) edit: det var jo egentlig ingen klage fra min side, jeg skjønner jo at dere ikke kan ha eksakte tider på når dere får varer fra leverandøren... men en måned da gitt, det er i hvertfall ikke tillatt i den bedriften jeg jobber hos, da vanker det dagsbøter... 5144876[/snapback] Sikkert derfor det pleier å stå ikke bekreftet.. Men skjønner frustrasjonen.. Er kjipt å vente i evigheter på nye dingser Lenke til kommentar
bucketofcack Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Må ta komplett i forsvar der. Når det kommer til leveringstid i norge og mobiltelefoner er det nærmest umulig å vite eksakt når nye modeller måtte komme på lager. Norge ligger omtrent sist i køa, og blir det større ettersp etter en ny modell enn hva produsenten klarer å levere blir leveringa til norge stadig utsatt. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 ja, høres jo rimelig ut det da... men, jeg har enda en ting: når man har bestilt en ordre på flere varer (som jeg hadde gjort) og det er en ting som ikke er på lager, og man godt kan vente litt med å bestille denne tingen, eller man finner ut at man har lyst på en annen ting mens orderen enda ikke har blitt plukket... da burde det være mulig å gå inn på orderen og legge til/ta vekk enkeltvarer.... sånn som det er nå kan man bare slette orderen, og da må man liksom bestille alt man skulle ha en gang til... så muligheten for å endre(legge til/ta vekk) enkelt-produkter i en åpen ordre hadde vært fint... i mitt tilfelle var det snakk om en ordre på 8 produkter, og jeg hadde jo ventet en stund allerede, så når de først fikk inn den mobiltelefonen, så var bloototh-usb-dongelen ikke lenger på lageret.. dette er jo en ting jeg strengt tatt ikke trenger akkurat nå, så da ville jeg fjerne den. Da måtte jeg slette hele orderen, og legge til alle de enkeltproduktene til igjen i en ny ordre... sånn var det... nå har jeg skrevet det samme tre ganger på forskjellige måter, på tide å komme seg på fest... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 ja, høres jo rimelig ut det da... men, jeg har enda en ting: når man har bestilt en ordre på flere varer (...) 5145280[/snapback] Dette kommer nok aldri til å skje, som de fleste av oss sikkert vet, kommer dette bare til å føre til at folk samler opp flere "ukens tilbud". Altså bestiller en ukens tilbud, pluss en eller 2 linjer som aldri kommer til å komme på lager, vente 2-3 uker, finne noe bra ukens tilbud, legge til de varene, vente litt til, og bestille ny ukens tilbud, fjerne varelinjene som ikke er på lager, og få tilsendt 2-uendling ukens tilbud. Lenke til kommentar
storken Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 har ett poeng der Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) jeg skjønner ikke hvorfor det skal være noe problem egentlig, det er jo ikke sånn at komplett taper på helgetilbudene, eller hva? de vil vel gjerne får solgt så mye som mulig, også fra helgetilbudene, og at kunder bare samler opp flere tilbud på en ordre i stedenfor å bestille flere ganger, hva taper komplett på det? ekspidisjonsgebyr? og det burde jo ikke være noe problem å legge inn en sperre på max ETT helgetilbud per ordre... men det kan godt være noe i det du sier, alt jeg har kommer med er bare spekulasjoner... edit: jeg skrev helgetibud, også så jeg at du skrev ukestilbud, men jeg mente begge tilbudene... de taper vel ikke noe på å selge helgetilbud heller... dette er jo varer de regner med det går mye av, og derfor bestiller de sikker mer av denne varen og dermed får senket stykk prisen litt, men jeg kan aldri tenke meg at de regelrett taper penger på tilbudene, men at de ikke tjener så mye som på andre varer er jo klart... Endret 13. november 2005 av jalejale Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Vil du ha tilbud får du sende komplett en mail - dette er mildt sagt feil måte ~Mod Endret 14. januar 2006 av Alastor Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Jøss.. snakk om å bringe de døde tilbake... Denne tråden er 2 mnd gammel og handler ikke engang komplett og deres tilbud, men om en feil i deres kode for superweekend for mange uker siden Lenke til kommentar
PerB Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Komplett.no: Jeg vil ha tilbud på headesett uten mic 5433393[/snapback] Hvorfor frembringe ønsket ditt i denne gamle tråden (som handler om teknisk feil og ikke innhold). Du får holde deg til dagens aktuelle tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...4&s=hardware.no og samle alle dine ønsker et sted. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Å bumpe en utdødd tråd med en ren request om et tilbud som du vil komplett skal kjøre er IKKE ønsket. Derfor stenger jeg likegod tråden, og innlegget redigeres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg