jajajajajajajajajajajaja Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 har hørt at dette er mulig på noen rutere. selv har jeg en Linksys wireless-g 2,4GhZ med speedbooster. Kan noen forklare med hvordan jeg gjør det? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) utenom router, kan du la maskinene gå gjennom din maskin så til internett. Åssen det gjøres, er en annen ting. netlimiter vil jeg tro gjør jobben. nei, nå burde jeg ha lagt meg Edit: egentlig ønsker jeg selv å få vite det... Endret 12. november 2005 av regga Lenke til kommentar
Haii Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Jeg gjetter du har Linksys WRT54G/S. Linksys har en innebygd QoS i administrasjons panelen. Der skal du kunne administrere hvor høy hastighet hver port skal bruke. EDIT: skulle gjerne hjulpet deg hvor QoS funksjonen var, men jeg har desverre ikke satt opp min WRT54 ruteren min enda. Endret 13. november 2005 av ZaLzIce Lenke til kommentar
BKB Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Kan også sette opp en linux box med ClarkConnect som har bandwidth controller mellom router og switch. mulig du må la ClarkConnect ta seg av routingen og bare sette linksysen som brigde? pass-trought? noe sånt. Lenke til kommentar
Empty Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Du kan også installere Netlimiter på hver pc og begrense hastigheten der. Bruker dette i nettverket her heime og det fungerer bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå