Gå til innhold

Alkohol - verdt et forsøk?

Dorian Gray

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drakk rusbrus første gang jeg. 4 rusbrus. Merka det litt men ikke mye. 2. gang gikk det 10 rusbrus. full som dupp, spøy litt også... 3. gangen gikk det i tyrker... Spøy 1 gang, gikk å la meg, spø 2 gang og sovna, og våkna senere at noen pulte i underkøya i senda jeg lå i... Ah... the good ol' times :p *savne*

edit: jaja uansett

Det har ikke noe å si hva man drikker første gang, men hvor mye.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Fyller 18 26. januar, men har drikki siden jeg slutta på ungdomsskolen. Har ikke merket noen nedgang i karakterer eller at "jeg har blitt dummere". Omgangskretsen har blitt kraftig utbedret siden 10. men det skulle bare mangle, var jo sosial som en stein på den tida.... ^^

Pleier å nyte alkoholet, men forrige gang gikk det litt skeiss.. Kom på festen rett fra Sverige, hadde spist en macdonaldsburger iløpet av hele kvelden :/ Dette gikk selvfølgelig ikke helt bra, 3 sixpacks rant ned fra 11 til 12, og klokka 1 var jeg ferdig spydd og klar for senga :/ lite mat samt at du prøver å "ta igjen" resten av festen er dårlig kombinasjon!

edit: vk1 almenn nå.

Endret av scarface15
Lenke til kommentar

Jeg syns det tom waits for alice sier virker veldig fornuftig.

Jeg har heller aldri drukket meg til alkoholrus. Det kommer jeg ikke til å gjøre heller, siden jeg ikke vet noenting om hvordan jeg reagerer på alkohol. Hva kommer til å skje? Har sannsynligvis liten eller ingen kontroll over hva jeg gjør og sier.

Jeg har ikke lyst til å ødelegge for meg selv eller andre ved å si ting jeg ikke mener eller gjøre ting jeg ikke burde gjort.

Jeg foreslår å la være å begynne. Om du aldri har smakt heller, kan du jo ta en slurk av noe for å stille nysgjerrigheten litt. Ingenting kan være galt med det om du ikke har noe sterkt prinsipielt imot alkohol? Det meste jeg har drukket er to-tre slurker Ouzo da jeg var i Hellas. Restaurantmannen insisterte på å gi oss det gratis, så jeg tenkte at jeg ikke kunne være utakknemlig :wee: Ble litt svimmel etter at jeg hadde svelget det, først senere fant jeg ut at det var 40%.

Du kan jo også si før bursdagen din at du har bestemt deg for ikke å begynne å drikke, i hvert fall ikke enda, og at du derfor ikke ønsker deg alkohol.

Om du likevel får, kan du kanskje f.eks si at du kan selge den, så blir ikke giveren "skuffet" heller...

Du slår meg som en som har mer enn nok selvtillit og vilje til å gjøre "gærne" nok ting uten alkohol, og du kan jo gå på fest uten å drikke. Dessuten, selv om det sikkert er moro å være full, er det som du sikkert vet også moro å se andre drite seg ut, tryne (ikke minst :D), spy og så videre når man selv er edru.

Gjør det du føler er riktig :thumbup:

Lenke til kommentar

Støtter tipset ditt svamp. Men jeg stemmer fortsatt for at trådsarter bør ta med seg et par pils neste gang han skal på fest :)

Det er gøy å bare være en som ikke drikker så mye, men som er med for moroa. Dreiv med det da jeg trente som værst (kunne egentlig ikke drikke før i våres, da jeg slutta med idrett). Ganske ålreit egentlig. Og det gir et avslappet forhold til alkohol og fest. Men for meg, så er det ikke like gøy som å drikke selv, men det funker, sånn rent for det sosiale :) Å bare flyte rundt og snakke med folk. Cool.

Kjøp/få 6 pils, ta med på fest. Drikk 3 og gi bort resten. Ingen blir full av 3 pils (unntatt enkelte kvinner).

Anbefaler ikke å "smake" på alkohol alene. Hvis jeg skal smake på nye nytt, så instiller jeg meg alltid på at "dette smaker godt, dette har jeg lyst på, jeg SKAL begynne å drikke dette." Sier jeg ikke det til meg selv, smaker alt bare hoggorm :p Ofte når jeg smaker på ting alene, så liker jeg det ikke. Blir jeg servert det på fest renner det ned.

Lenke til kommentar
Dette gikk selvfølgelig ikke helt bra, 3 sixpacks rant ned fra 11 til 12, og klokka 1 var jeg ferdig spydd og klar for senga :/ lite mat samt at du prøver å "ta igjen" resten av festen er dårlig kombinasjon!

Drakk du 18 øl på 1 time? :dontgetit:

5170588[/snapback]

Imponerende eller bare idiotisk?

Lenke til kommentar
Dette gikk selvfølgelig ikke helt bra, 3 sixpacks rant ned fra 11 til 12, og klokka 1 var jeg ferdig spydd og klar for senga :/ lite mat samt at du prøver å "ta igjen" resten av festen er dårlig kombinasjon!

Drakk du 18 øl på 1 time? :dontgetit:

5170588[/snapback]

Imponerende eller bare idiotisk?

5170592[/snapback]

Ville sagt idiotisk. Du er ganske så spysjuk etterpå da ;)

Lenke til kommentar

Hvis du er nysgjerrig kan du jo alltids prøve det. Liker du det ikke så dropper du det, likte du det kan du prøve en gang til.

Og siden jeg er en kompis av deg, vet jeg at det ikke ligger press på deg. Er ingen som ser ned på deg fordi du ikke drikker.

Men det ville gjort at du ville vært med på fester og sikkert gjort deg mer sosial.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Jeg personlig syntes det er utrolig morsomt med litt alokohol i helgene :)

Altid like morsomt med 12 ØL og litt tequila på en lokal rølpe fest.

Kan aboslutt anbefales :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...