Søppelsveitt Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Yeah! Hvorfor ikke prøve? Hvis du ikke er totalt avholdsmann(Juvente osv), så kan det anbefales. Begynte selv sent å drikke, var ca. 17. Et par huskeregler kan være godt å ha med seg. Regel 1: Sprit og øl blir bare krøll Regel 2: Hvis du er på et vors eller en fest og det sitter en kjenning i hjørnet, som gjerne spanderer vekk noe sterkt(typ dårlig hb) blandet med billigbrus......styr unna! (selverfart) Ellers gl hf Lenke til kommentar
MagE Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Vil annbefale deg i og prøve det. synest det er utrolig kjekt og drikke sålenge man drikker med rette folk, på rett tid og rett sted Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) Ja, drikk til du må pumpes 5143858[/snapback] COPY That.. eller, ikke drikke så mye.. men fylla er gøy!! hvis du drikker med måte vel å merke Endret 12. november 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
magicus Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Ikke begynn å drikk øl.. det smaker piss til å begynne med. Prøv martini asti. eller Moscato Asti. det går rett nedi. Hvis du ikke har drukket før, vil du nok bli brisen etter 2 øl... Eg blir kanskje brisen etter 6-8 øl Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Angående cider-mobbing, så finnes det vel neppe noe mer patetisk enn å mobbe folk som ikke liker øl, og drikker cider i stedet for. "Cider er for jenter", "Det smaker så søtt og jævlig", "Lær deg å drikke øl", "omfg rusbrus 2k" osv er jo meningsløst. Så lenge ingen tvinger noen til å drikke noe de ikke har lyst på, kan det vel være samme søren hva folk vil drikke? Hvis noen liker cider, så er vel det i orden? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 I moderate mengde.. og tenk deg om hvem du vil være full med første gang... Lenke til kommentar
EVH Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Så lenge ingen tvinger noen til å drikke noe de ikke har lyst på, kan det vel være samme søren hva folk vil drikke? Hvis noen liker cider, så er vel det i orden? 5144839[/snapback] Fy faen så enig Lenke til kommentar
Randy Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Synes du skal ta avslutningen når du står der på dagen Steffy. Føles det riktig, drikk - Hvis du da føler at dette blir helt feil etter 1 øl eller 2, så stopper du der, hvis ikke fortsetter du til du kjenner det krible i fingrene (En god huskeregel hvis du ikke har planer om å bli full) Selv har jeg opplevd mang en "fjortisfest", og deltatt aktivt da jeg var yngre. Ikke noe jeg skammer meg over, men heller ikke stolt over! Til dere som sier "ikke drikk så mye at du får skallebank dagen etterpå": Man behøver ikke å ende opp som et kadaver kvelden før, selv om man har skallebank dagen etterpå! - Dahls øl har en egen evne til å gi meg skallebank uten like, om det så er 4 eller 8 halvliter som går med! Lykke til med valget! Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 kom deg på ut på fest å ta deg ei pils! det er enormt koselig... så lenge du ikke gjør samme som jeg gjorde første gang jeg var ute å drakk.... endte med at jeg helte nedpå 0.7dl med ren sprit... det var ikke koz Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Det skader aldrig med et par pils men ikke start alt for brått, alle har sin gang hvor de lærer ting, noen lærer ikke, noen lærer mye Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Jeg har planer om å ikke drikke alkohol før jeg blir 18, men jeg skal heller ikke bli drita på 18-årsdagen. Det jeg "gleder" meg til er utepils om sommeren, vin til maten og en halvliter til fotballkampen. Hvis du finner en drikke du liker, så er jo det greit å drikke det? 5143963[/snapback] Hvorfor gleder du deg til dette? Pils smaker dritt, vin smaker dritt (etter min smak). Jeg skjønner meg ikke på folk som absolutt skal tvinge seg selv til å drikke noe man ikke liker, helt til man liker det. Det er slik med kaffe, det er slik med pils, og de færreste liker vel egentlig ren sprit. Nei, takke meg til. Stefan har noe å være stolt over som aldri har rørt alkohol. Jeg har aldri rørt røyk og kommer aldri til å gjøre det. Alt her i verden trenger ikke prøves ut. Men selvfølgelig, det er ikke nødvendigvis noe galt i å drikke alkohol dersom man føler for det (jeg må jo nesten si det siden jeg selv har og sikkert kommer til å drikke alkohol). Men hvorfor drikke alkohol fremfor å røyke hasj eller å ta seg en sigarett? Fordi det er sosialt akseptert? Lenke til kommentar
sixx Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 drikk til du stuper første gang da finner du ut om du liker det elelr ikke:P så hvis du ikke liker det gjør du det ikke en gang til _ Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 kan da prøve kanskje? Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Gjør det enkelt, ikke drikk. Har du kjangs til å klare deg uten alkohol så klar deg uten! Alkohol er et faens dritt-stoff som aldri burde blitt oppfunnet, eller vertfall ikke vært lovlig! TIL HELVETTE MED ALKOHOL! Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Drikker sjelden selv, men når jeg drikker er det som oftest veldig gøy. Så lenge du ikke drikker deg drita. Det ser jeg ikke no poeng i. Hvis du derimot blir "finfull" er kvelden sikra. Folk blir ærligere, mer utadvent og som oftest hyggeligere i fylla. Jenter inkludert. Så hvis du er en beskjeden nerd vil alkoholen hjelpe deg på vei! Hvorvidt det er farlig eller ikke skal jeg ikke uttale meg om.. men alkohol er da noe vi har hatt i noen århundrer nå.. og drikker du med måte dør du ikke momentant iafall ^^ Endret 13. november 2005 av The_Prytzinator Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Begynn i det små. Ikke drikk til du stuper første gangen du drikker, det er lite kult. Men ta en 5-6 pils. BTW: Cider og rusbrus er djevelens munnvann. Selv om Cider og rusbrus strengt tatt er mer mann enn øl... hehe http://storfjordvegen.org/archives/beer EDIT: Ingenting som slår ei heidundrandes kanonfyll, men det er nok ikke noe for nybegynnere. Endret 13. november 2005 av olsen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Stefan, alkohol gir deg et helt nytt syn på film. Lenke til kommentar
Winters Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Gjør som du vil, men hadde jeg vært i dine fotspor hadde jeg drukket det Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Du taper ingenting på å prøve.. så det er vel bare å prøve og se om du liker det. Hvis du ikke liker det har jo ingen skade skjedd Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Du må jo feire når du blir 18. Tror ikke det finnes en bedre bursdag enn det. (Kanskje jeg ikke skal utale meg om det, blir ikke 18 før om 10 dager, men men.) Hvordan du feirer er jo opp til deg, men når du først er gammel nok, kanskje du vil finne ut om du liker og drikke eller ikke? Ring noen venner, stikk på den lokale pubben og kos deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå