Arne_F Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Drikk hvis du føler for det der og da. Ikke drikk bare fordi du føler for det, fordi da får du ikke noe glede ut av det. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) Edit: kanskje ikke så lurt å oppfordre folk til å drikke alkohol Endret 12. november 2005 av Snillingen Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Var på en mislykket fest i går. En av dem som drakk mest hadde aldri drukket før. En annen gikk inn for å fortelle at dette var andre gang han var full. Det hele endte som en vill fjortis-fest. Tragisk. Drikk med måte du Stefan-vennen! Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Jeg fyller 18 den 27. november. Derfor er dilemmaet; burde jeg begynne å drikke på 18-årsdagen? 5143843[/snapback] Søndag er en jævlig dag å begynne å drekke på Seriøst: Prøv deg frem, det er uansett bare deg selv som kan finne ut av det, men ta det med ro i begynnelsen. Smellen kommer fortere enn du tror. Skjønner heller ikke at det er så om å gjøre å prøve det i det hele tatt, i hvert fall ikke "bare" fordi du fyller 18. Hvis du likevel finner ut du vil, så er det bedre å ta det når du føler for det og ikke fordi det absolutt må skje i forbindelse med 18 års dagen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 hva har du å tape? 5144050[/snapback] I verste fall, livet. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) kan tolkes på forskjellige måter egentlig. det å drikke for å nyte det, eller å drikke for å bli full. personlig syntes jeg ikke det er galt å drikke seg full i hele tatt. det er jo en opplevelse som enten er dritbra, når man blir passe full og ikke bakrus i hele tatt. eller en opplevelse som du ønsker du aldri gjorde og aldri mere kommer til å gjøre, drikke seg for full, spy og ordentlig bakrus. hvis du tenker på å prøve, ikke drikk for mye. selv om du egnetlig ikke kan forhindre det noen ganger. for hvis du drikker deg for full og blir dårlig første gangen, kommer det til å ta lang tid før du våger deg på flaska igjen . men det å ikke drikke uten å ha pøvd det syntes jeg blir litt for englebarn. for du går glipp av mye morro.... Endret 12. november 2005 av Henrik2k Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 ikke begynn med øl... Kanskje et OT spørsmål, men hvem bryr seg: er sider/cider en jente drikk, eller kan gutter på 17 drikke det uten å bli mobbeoffer? det er jo like masse alikohol i Cider som i øl. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 hva har du å tape? 5144050[/snapback] I verste fall, livet. 5144058[/snapback] HAHA! man kan jo dø av å drikke vann også så.. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 @vegis: whatever floats your boat angående cider. Men hvorfor ikke begynne med øl? @trådstarter: prøv, og gjør deg opp en mening. Men drikk med måte den/de første gangen/-e. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 @vegis: whatever floats your boat angående cider. Men hvorfor ikke begynne med øl? 5144092[/snapback] Blir jo så forbanna kvalm av cider, alt for søtt. Øl ftw!. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 @vegis: whatever floats your boat angående cider. Men hvorfor ikke begynne med øl? 5144092[/snapback] hæ? mulig å skrive norsk, suger i engelsk skjønner du/dere. Hvorfor ikkje begynne med øl? fo fordi det smaker drit. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 HAHA! man kan jo dø av å drikke vann også så.. 5144084[/snapback] Nå om dagen kan man jo dø av alt. Men kjære Stefan. Gjør det du føler for! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 @vegis: whatever floats your boat angående cider. Men hvorfor ikke begynne med øl? 5144092[/snapback] Hvorfor ikkje begynne med øl? fo fordi det smaker drit. 5144109[/snapback] LIES! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 @vegis: whatever floats your boat angående cider. Men hvorfor ikke begynne med øl? 5144092[/snapback] hæ? mulig å skrive norsk, suger i engelsk skjønner du/dere. Hvorfor ikkje begynne med øl? fo fordi det smaker drit. 5144109[/snapback] Whatever floats your boat = Så lenge det gjør deg fornøyd. Jeg er ikke god på forklaringer. ^^ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Ta å drikk litt, sånn at du såvidt begynner å kjenne 'rusen'. Og ettersom hva du føler angående å være brisen, kan du fortsette eller stoppe. Men husk at det er veldig lett å ta for mye første gang man drikker, og enkelte tilfeller i det hele tatt. Så om du vil teste dette ut, er det ikkenoe farlig å prøve litt, og begrense seg etter hva du selv vil. Begrense deg etter hvor beruset du selv vil være... Lenke til kommentar
Never Can Tell Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 ikke begynn med øl... Kanskje et OT spørsmål, men hvem bryr seg: er sider/cider en jente drikk, eller kan gutter på 17 drikke det uten å bli mobbeoffer? det er jo like masse alikohol i Cider som i øl. 5144078[/snapback] Pfft, vi (jenter) mobber jo jenter som drikker cider også da. Og hun er forresten over 25 Drikk det du syns smaker godt og som gir deg den rusen du liker best. Drit i hva andre sier Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Hylo har et godt poeng (jeg burde fått en premie for åpne og tolerante holdninger... ), det greieste er å prøve seg frem på en rolig, forsiktig og kontrollert måte. Det viktigste er at man gjør som man selv vil, uten at man føler at man går glipp av mye man egentlig har lyst til å være med på. Det finnes ikke noe mer tragisk enn 40-åringer som driver med fjortisfyll (om de føler at de har gått glipp av noe eller ønsker å gjenoppleve ungdommen ønsker jeg ikke å spekulere i), skal man drive med noe sånt på et eller annet stadie i livet bør det fortrinnsvis skje før man er 20. Selv synes jeg ikke det viktigste er å drikke seg kanon full ved enhver anledning, men det er hyggelig å kunne ta noen glass i ny og ne. Ofte har det vel en viss sammenheng med hvor utagerende man er. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Takker. Begrensinger er bra å ha. Selvom vedkommende selv har minimalt med hemninger. Kort sagt. Ta litt, smak på litt forskjellig, men husk. Sprit og øl blir krøll, øl og sprit går fint. Den der har jeg skada meg på. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) begynte å drikke ca samma tid, og det er rundt et halvt år siden. Er en person som ikke veldig ofte blir bedt på fest, men hvis jeg blir det pleier jeg å være med, og pleier å drikke litt for det sosiale, men hater egentlig hele greia med å bli full og sånn, som nesten alle andre blir. Å se gode venner miste kontroll og værst av alt å se en jente jeg liker godt kline med fremmede bare fordi de er fulle er lite gøy, så jeg har funnet ut at fester egentlig ikke er noe for meg. Jeg vil råde deg til å prøve det ut, men ikke la deg bli påvirka av hva alle andre gjør, i mine øyne er det nesten alltid kulere å gå imot mengden enn med. Edit: Faen jeg er dårlig i norsk Endret 12. november 2005 av Edmanzor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå