tom waits for alice Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Virker bare som noen tror det er verdens undergang og at man er dødsdømt med en gang man rører en ølflaske. Litt sært. 5191875[/snapback] Stråmann! Det er da slett ingen her som tror. Derimot er det faktisk mange her som sier "bare drikk" og forteller hvor kjekt det er. Noen eksempler: Ja, drikk til du må pumpes * Det mener jeg du burde! Det er artig! * Alkohol ftw. Ikke noe galt i det.. * Lykke til! Du taper ingenting på å prøve * HAHA! man kan jo dø av å drikke vann også så.. * drikk til du stuper første gang da finner du ut om du liker det elelr ikke:P så hvis du ikke liker det gjør du det ikke en gang til _ * Men, sprett ei flaske og drekk deg kørkings. Er for all del moro ... * Du lurer på om det er bra for det sosiale og til det kan jeg bare svare en ting, det er det beste for ditt sosiale liv du noensinne kan gjøre. Rett og slett. * hvis du har problmer med å få ned alkoholen fordi dere syntes det smaker dritt, vil jeg anbefale: vodka+redbull. smaker dritgodt å kan drikke det som vann. * drikk i vei! alkohol har vel aldri skadet noen? * Synes sprit var digg første gang, jeg da. * Altid like morsomt med 12 ØL og litt tequila på en lokal rølpe fest. * Skjønner ikke hvordan folk som ikke drikker kalrer seg Og så har vi kanskje noen som gjør som du og framstiller de som advarer mot et ukritisk forhold til alkohol som virkelighetsfjerne. Det har du ingen grunn til. Geir Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Hehe, jeg ser du siterer meg der Geir Jeg var visst litt for revet med der ja Jeg ser på datoen og klokkeslettet da jeg postet det der. Hadde drukket hele natten. La meg klokka 10.00 med en promille på 2.5 (har loggbok ). Var mest sannsynlig ikke edru da jeg skrev det innlegget Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Vel, du trenger jo strengt tatt ikke å drikke for å ha det gøy. De gøyeste gangene jeg har hatt på fest og byn har jeg vært edru. Slipper å tenke på hvordan du kommer deg, hva du gjør og du får faktisk mye oppmerksomhet (hvis du er en utadvent person selvfølgelig). Traff forresten damen min på byn når jeg var edru, lettere å sjarmere på den måten vettu Men hvis du vil prøve så begynn rolig. Ikke gjør sånn som jeg gjorde på lørdag. Var dårlig i to dager. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Ernie, du har et litt fanatisk forhold til alkohol. Jeg vil gjerne se en kilde på hvor du har at 45% av den mannlige befolkning er alkoholikere, for det tror jeg er regelrett løgn. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg tror heller han mente at 45% av alle mannlige alkoholikere har sosialangst. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg tror heller han mente at 45% av alle mannlige alkoholikere har sosialangst. 5192329[/snapback] Ah, da skal jeg tro på han. Note to self: Les alt ordentlig. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Og så har vi kanskje noen som gjør som du og framstiller de som advarer mot et ukritisk forhold til alkohol som virkelighetsfjerne. Det har du ingen grunn til. Geir 5192152[/snapback] Øhmm, det har jeg da ikke gjort heller Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Så da var det ikke du som sa følgende? Virker bare som noen tror det er verdens undergang og at man er dødsdømt med en gang man rører en ølflaske. Litt sært. Geir Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Så da var det ikke du som sa følgende? Virker bare som noen tror det er verdens undergang og at man er dødsdømt med en gang man rører en ølflaske. Litt sært. Geir 5192615[/snapback] Sa aldri at dere var virkelighetsfjerne ---------------------- Altså Stefaen er ikke 14 lenger, han er en oppegående gutt på straks 18. Det er ikke farlig for han og ta et par pils på en fest. Jeg gjentar, IKKE farlig Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Altså Stefaen er ikke 14 lenger, han er en oppegående gutt på straks 18. Det er ikke farlig for han og ta et par pils på en fest. Jeg gjentar, IKKE farlig 5192656[/snapback] Vel først en. Jaja så en til da. Hmm... grei nok enda en til da. Schkååååål! Edit: Et par fakta om den "hjelpende" "vennen" alkohol:- Den aller meste volden som skjer i Norge skjer nettopp under alkoholpåvirket tilstand. Tallet er på 70-80%, dog er dette oppdagede tilfeller. Med andre ord er det rimelig å anta at det er store mørketall. - Hvert år dør 400 nordmenn som direkte følge av alkohol. Dette inkluderer IKKE de som dør som følge av påvirkede personer. - Såkalt kameratvoldtekt (ungdom voldtar ungdom) har fått særdeles liten oppmerksomhet, men tro det eller ei er det skremmende vanlig på hjemme-alene-fester o.l. De aller fleste av disse voldtektene begås i beruset tilstand. - Fylla er for ungdom mellom 15 og 25 den vanligste dødsårsaken 5191839[/snapback] Endret 22. november 2005 av Ernie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå