nag-sinn Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Har kjøpt meg aopen 1559 fra netshop, og prøvde nylig å brenne en musikk cd, men den starter også får jeg fielmelding om at det ble feil under brenning.Bruker nero. Noen som vet om det er en driver feil eller en feil som jeg selv kan rette på? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 har du? 1. prøvd igjen 2. prøvd med annen type blank cd 3. prøvd med annen musikk cd (event andre mp3 om du brenner mp3 fra disk til audio cd Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 ja,prøvd 3 ganger med forskjellige mp3 filer. får spilt av platene som er brent fra før, men ikke brenne dem Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 samme problemmet hadde jeg med min acer, det jeg gjorde er og lastet ned nero 7 nyeste og slettet den som var der og la inn nero og alt funket fint etterpå, prøv det.. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Hvilken brenner står i maskinen din? Sjekk i Nero eller egenskaper. Har selv hatt noen problemer med min brenner. Dvd funksjonen har ikke fungert, jeg sendte den inn etter å ha kontaktet Netshop. Men neida, ifølge netshop var det ingenting galt med brenneren. Sure penger.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå