El Matador Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Heisann! Hvordan kan man gjøre innsiden av kabinettet blankere/crommet? Uten å lakkere. Sånn ser det ut nå: (Sorry, for dårlig bilde. Tatt med mobilen) Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Så en kar en gang som hadde brukt solskjermingsfilm egentlig beregnet på bilruter inni dataen. var ganske stilig, og den får du i magne forskjellige finisher, balndt annet speilblank. Prøv biltema eller en annen bilrekvisitasjappe. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 (endret) Er det ikke noe som heter "poleringskrem" elns? Kan det virke? Edit: Noe slikt? hvordan brukes det egentlig? Endret 12. november 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) http://www.biltema.no/products/product.asp...8&iItemId=83083 Endret 12. november 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
henningml Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 AutoSol.. fås kjøpt på bensinstasjoner.. Burde bli ganske blankt og fint da. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 http://www.biltema.no/products/product.asp...8&iItemId=83083 5144138[/snapback] Hvordan bruker man det? Må man ikke ha poleringsmaskin eller er det bare å påføre å gnikke med en klut? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Bare å fåføre med en klut og sirkle grundig over flaten du vil ha blankere. Etter du har brukt Rubbing (som enkelt og greit fjerner alle de små ripene, f.eks. etter at du har pussa ned) kan du påføre Poleringsmiddel, eventuelt AutoSol som nevnt over. Spør i butikken hvordan det skal brukes, de har vel litt mer peiling. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Jeg brukte p1200 våtslipepapir i mitt gamle kabinett, ble ganske blankt til slutt. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Nå hadde jeg tenkt å få det blank uten p ta ut HW. Men jeg fant ut at vi hadde AutoSol ute i uthuset, så jeg prøver det. Må bare passe på så jeg ikke ødelegger noe HW Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Sånn. Takk for tipset om AutoSol, jeg synes det ble kjempebra! Her får dere en miniworklogg! Før arbeidet, dere ser selv hvor "skittent" det er. Det er stygt med de stemplene også. Under arbeidet. Dere ser selv forandringen. Og etter arbeidet. Det synes kanskje ikke så godt på bildet, men det ble MYE finere. Til slutt et lite bilde av hele innsiden. Det pleier å være ryddigere, så bare se bort ifra den strømledningen som ligger i bunnen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå