Switters Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Vel, topic sier det meste. Har hørt at kablene kan bli i korteste laget, så om noen kan avkrefte eller bekrefte dette hadde det vært supert... Lenke til kommentar
Geita Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Vel, topic sier det meste. Har hørt at kablene kan bli i korteste laget, så om noen kan avkrefte eller bekrefte dette hadde det vært supert... 5143623[/snapback] Det er nok bare HK-strøminntaket det er snakk om. Hvilket HK har du?Sammenlign/mål plasseringen av inntaket med PC/HK-ene fra "der du har hørt det" Kablene er rundt ~45cm. Man finner alltid en løsning uansett. Lenke til kommentar
Switters Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Har ikke kjøpt ennå, men HK blir nok ASUS A8N SLI Premium om det hjelper Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Alle ledningen på denne psu'en er en smule korte. MEn skal være lange nok til et vanlig midi tower! Lenke til kommentar
Obix Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Vel, topic sier det meste. Har hørt at kablene kan bli i korteste laget, så om noen kan avkrefte eller bekrefte dette hadde det vært supert... 5143623[/snapback] Jeg har ingen problemer med kabellengdene men du får finne frem tommestokken å måle ut fa vedlagt tabell. Lenke til kommentar
Switters Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Problemet er at i Antec p180 sitter PSU nederst i kabinettet, og dette kan skape problemer Lenke til kommentar
Switters Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Smart tabell forresten! I verste fall får vi måle først... Lenke til kommentar
Geita Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) Beklager store bilder. Her har du et gigantisk bilde av PSU-en montert i et Chieftec Dragon Midi (Skala-bilde 1 og skalabilde 2) Kun HK-kabelen (ATX-main) er koblet på.. Ser kort ut. Bilder av Antec P180. Bilde av Asus A8N-SLI Premium. Bildene fra Chieftec PC-en er tatt av *Magnus*. Og HK-et er A8N-SLI Deluxe, med identisk inntak-plassering som Premium-versjonen. Du kan jo sende en PM og spørre om han tror kabelen vil rekke med PSU på undersiden? Jeg tror det vil gå på nippet. Jeg skal også handle tilsvarende deler; A8N32-SLI Deluxe og Antec P180, men jeg skal kjøpe PSUen: Tagan 580W 2Force. Med to 80mm vifter for push-pulling av luft gjennom PSU, vil den fungere utmerket i P180-kanalen. Støynivå er 21dB Kabelmålene er som følger: ATX 20-pin 45cm ATX12V 4-pin 45cm 2xSerial-ATA + Serial-ATA 45cm/15cm 2x Molex 4-pin + Molex 4-pin 45cm/15cm 2x Molex 4-pin + Molex 4-pin + Floppy 4-pin 45cm/45cm/15cm 2x Molex 4-pin REMI 45cm PCI-E 6-pin REMI 45cm Det skal passe meget bra sammen med P180 og A8N-serien HK Så jeg tror ikke du vil slite med 42cm ATX-kabel. Men! Les denne tråden: Antec P180 + Asus A8N-SLI + PSU? Der finner du mange tips og linker. Og siden vi allerede er innpå det. Alle viftene (i min ordning) blåser mot baken på kabinettet. Perfekt luftstrøm.(Jeg skal også ha en 120mm i fronten med HD-ene, som blåser inn, for maks effekt. Grunnet Raptor-disk) Men med MIST (Hiper) (som suger luft inn i PSU!) vil den suge luft fra baken av kabinettet (perforert rundt PSU-åpningen). Dermen vil luften som kommer fra HD-rommet og den midterste viften gå i "omløp" -- siden MIST (Hiper) kun tar luften bakfra. Da er det lite vits i en slik kanal. Dette kan du unngå med å tape foran hullene bak. Da vi MISTen suge til seg luft fra fronten heller Men da blir det 5% mindre effektiv lufstrøm enn med Tagan pwnd. 5084311[/snapback] Lykke til Endret 12. november 2005 av craaash Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå