Gå til innhold

Hva er det sykeste du har gjort?

Wobokel

Anbefalte innlegg

hmm... jeg og en kompis sykla nedover en rå-bratt bakke, så slenger han av en eller annen grunn inn bakbremsen, jeg ligger jo selfølgelig rett bak han, og rekker ikke bremse. Men så skjer det syke, jeg treffer han helt perfekt, dekk mot dekk, og forhjulet mitt går opp og med bakdekket hans, 10 meter elns bortover så kjører jeg på bakhjulet mitt, og han sitt, bokstavelig talt :p

så¨fikk jeg bremsa, og jeg landa helt fint med forhjulet.... :D

Var på Roskilde i sommer, så møtte jeg en kompis som hadde leid hytte rett uttafor Roskilde sentrum, så han henta meg i den nye bmw'en sin... vi dreiv å cruisa.. så gir'n på..... 100....150..... 200....210.....220...230 så ser vi lyskryset i horisonten :p ...han bremsa som en helt, og jeg har aldri sett ett lyskryss komme så fort mot meg :p , eller jeg mot det for den del

også er det masse annet.. som å skyte meg selv i øyet med fyrverkeri (thunderking)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anngående fyrverkeri så hadde eg en sånn 6 shot sak ting..

Den velte på første skudd og traff en del av gjestene, blåmerker..og hyl skrik..

Har holdt mye fyrverkeri i hånda når det har godt av... så langt gått bra..

Slipe en Jå.. (staves det son :p), tok tommelen opp i bladet og dro den tvers over..

har en hvit stripe som deler tommelen liksom.. kjipt..

Mhm satt og lodda i hagen en sommer... så presterte eg å ligge loddebolten på låret.. i shorts.. hvit stripe bare bredere..

Også syklet... hoppe fra fortauskant ut i veien... girte samtidig og kjede hoppa av.. stupte over styret.. ut i veien.. skjelven etter på..

Ja.. også sydde eg et sting i tunga uten bedøvelse.. det hva kjipt

Fikk en lang tykk tre flis inn i foten så den kjilte seg fast.. legen måte snitte opp kjøttet ved siden av.. bedøve meg... (sikker på at bedøvelsen hva vondere enn det å bli kuttet i :p) også dro han tingen ut med en tang..

Trakke på spikre e jo en klassiker..

Velte på moped e jo alltid artig

Begynne på Allmenne.... :p

Lenke til kommentar
Fikk en lang tykk tre flis inn i foten så den kjilte seg fast.. legen måte snitte opp kjøttet ved siden av.. bedøve meg... (sikker på at bedøvelsen hva vondere enn det å bli kuttet i :p) også dro han tingen ut med en tang..

5154685[/snapback]

Det samme skjedde med meg. Men det var en kamerat som tok den ut.
Lenke til kommentar
Anngående fyrverkeri så hadde eg en sånn 6 shot sak ting..

Den velte på første skudd og traff en del av gjestene, blåmerker..og hyl skrik..

Har holdt mye fyrverkeri i hånda når det har godt av... så langt gått bra..

Slipe en Jå.. (staves det son :p), tok tommelen opp i bladet og dro den tvers over..

har en hvit stripe som deler tommelen liksom.. kjipt..

Mhm satt og lodda i hagen en sommer... så presterte eg å ligge loddebolten på låret.. i shorts.. hvit stripe bare bredere..

Også syklet... hoppe fra fortauskant ut i veien... girte samtidig og kjede hoppa av.. stupte over styret.. ut i veien.. skjelven etter på..

Ja.. også sydde eg et sting i tunga uten bedøvelse.. det hva kjipt

Trakke på spikre e jo en klassiker..

Velte på moped e jo alltid artig

Begynne på Allmenne.... :p

5154685[/snapback]

pinade rart du lever :p

Lenke til kommentar

Eg og to kammerater skulle til byen i storefri på ungdomskulen også hadde vi bare ein sykkel.

vi bestemte att ingen skulle gå, så vi fekk no plass! ein kamerat som sykla og ein som satt på styret og eg bak på bagasje brettet! og i den byen våres er det ganske mange bratte bakker og vi skulle sykle ned den bratteste av dei! og med ein ganske traffikert vei nedenfor! desverre mangla sykkelen bremser, så vi fekk ein jævla fart nedover! og det var forresten grusvei! vi fekk så fart att heile sykkelen ble ganske ustabil så plutselig fauk eg av sykkelen midtveis i bakken og sklei ned til hovedveien på magen! veit egentlig ikkje hva som skjedde men eg våknet visstnok noen minutter med noen jævla kjøttsår på begge knerne og eg skrapte opp begge hendene! hadde ikkje den bilen som kom

kjørandes på veien stoppa så kunne ikkje eg ha skrevet dette innlegget i dag! har enda arr på knea etter det....

godt og få det ut ;)

Lenke til kommentar
sniffet et saltkorn, det var SYKT

5144342[/snapback]

Hvorfor ikke ta det ett steg videre? Sniff masse salt. Det er sykt det.

Jeg vet ikke hva det sykeste jeg har gjort er. Enten blir det å hoppe fallskjerm, sniffe salt, hoppe i busk eller kjøre fra Stavanger til Bergen på scooter. Tror scooterturen er det sykeste av de tingene :p

Lenke til kommentar

Backflipp på snowboard som endte med at høyre legg brakk i to på midten samt splittet seg opp til kneet og 2 brudd i ankelen som krevde skrue igjennom foten. Hadde gips opp til skrittet i 8 uker, og så var det vanlig gips fra kneet og ned i 7 uker.

Er en del år siden, men har enda et synelig 'hakk' midt på leggen hvor den brakk i to, også arr på ankelen etter skruen og arr oppover baksiden av leggen da de måtte kutte opp leggen under opperasjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...