VegardStr Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 sykeste eg har gjort er å sykle med vanlig trø-sykkel i 91km/timen, uten hjelm og svake bremser. fy faen kor fort det gikk. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 sykeste eg har gjort er å sykle med vanlig trø-sykkel i 91km/timen, uten hjelm og svake bremser. fy faen kor fort det gikk. 5147507[/snapback] Høyeste jeg har fått en vanlig sykkel opp i er 70 km/t, og da måtte jeg tviholde på rattet og være høyest konsentrert... Men, 91km/t? Hvilken sykkel du brukte? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 en DBS intruder, kostet 5000 i 2002. og ja, de e fakta, 91km/t. brukte et speedometer til 800kr, og farten blei 91km/t. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Jeg og brukte en DBS intruder, men ikke svarteste skauen om jeg på noen måte kunne klare og tråkke den opp i 90 km/t.. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Jeg og brukte en DBS intruder, men ikke svarteste skauen om jeg på noen måte kunne klare og tråkke den opp i 90 km/t.. 5147559[/snapback] Den bakken eg syklet nedover var sinnsyk. og det sier det meste. For dei som bor i Åsane området, med Bergen, kan bekrefte at bakken bak "åsane senter" er jævlig bratt" Endret 13. november 2005 av vegis Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Klinisk død i bilulykke.Hoppet i fallskjerm. 5147482[/snapback] Fortell da om bilulykken? Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Kjørte i 68 kilometer i timen nedover Lillehammer sentrum på en fillete, gammel 18-girs Peugeot jentesykkel (min søsters) - uten å sjekke om det var biler eller andre personer i nærheten. Da jeg begynte å nærme meg bunnen av bakken klinte jeg inn forbremsen, og det eneste som skjedde var at det kom et lite "ping" og wiren røyk. Da klemte jeg inn bakbremsen så hardt jeg kunne med det resultat at klossene ble klemt på innsiden av felgen, så jeg fikk ikke bremsen av igjen. Bakhjulet låste seg tvert, og jeg laget et 70 meter langt bremsespor før jeg fikk stoppet to meter fra kanten på plattformen på jernbanestasjonen og dermed også unngikk å havne foran godstoget som tilfeldigvis kom akkurat da. Sykkelen måtte forøvrig ha nytt bakdekk og slange etter denne hendelsen. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Jeg og brukte en DBS intruder, men ikke svarteste skauen om jeg på noen måte kunne klare og tråkke den opp i 90 km/t.. 5147559[/snapback] Den bakken eg syklet nedover var sinnsyk. og det sier det meste. For dei som bor i Åsane området, med Bergen, kan bekrefte at bakken bak "åsane senter" er jævlig bratt" 5147580[/snapback] Hvilken bakke? Jeg kan ikke komme på noen sinnsyke bakker i området rundt senteret. Eneste må være svingene opp mot Flaktveit (de forbi Liastølen). Eller den sinnsyke bakken inn mot Arna. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Brekksladda i 70 km/t... Bilen var på vippepunktet og datt heldigvis riktig vei! Da vi gikk ut av bilen så vi at hjulet hadde brekt og bilen etterlot seg et 10 meter spor etter felgen! Dette skjedde på et jorde (kjørte jordbil)! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Brekksladda i 70 km/t... Bilen var på vippepunktet og datt heldigvis riktig vei! Da vi gikk ut av bilen så vi at hjulet hadde brekt og bilen etterlot seg et 10 meter spor etter felgen! Dette skjedde på et jorde (kjørte jordbil)! 5149970[/snapback] Viktig med veltebur Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Jeg kommer ikke på noe sykere en den gangen BMW'n gikk i grøfta i 140km/t. Og tro det eller ei, men ingen av de 4 som var inni bilen fikk noen skader i det heletatt! F-L-A-K-S! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Snurre med min gamle Audi i ca 130km't uten å havne utfor veien... FLAKS! Autovern på den ene siden og fjellvegg på den andre. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Jeg og 3 kompisser brekte bilen helt rundtmidt på ei bru Ikkje jeg som kjørte, det var midt på vinteren, og vi rørte ikke noen av kantene Små skjelven etter det altså..! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 sykeste eg har gjort er å sykle med vanlig trø-sykkel i 91km/timen, uten hjelm og svake bremser. fy faen kor fort det gikk. 5147507[/snapback] Serri? Personlig har jeg holdt 65-70.. Lukta svidd da jeg hadde 10-12 meter å bremse på..!! Var maybe mer, men svidd? jaaah.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Krasja m racing rulla rundt et par meter, var litt rystet i hodet etterpå Var veldig bekymra for sykkelen rett etter at jeg hadde vraka den husker jeg.. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Jeg og brukte en DBS intruder, men ikke svarteste skauen om jeg på noen måte kunne klare og tråkke den opp i 90 km/t.. 5147559[/snapback] Den bakken eg syklet nedover var sinnsyk. og det sier det meste. For dei som bor i Åsane området, med Bergen, kan bekrefte at bakken bak "åsane senter" er jævlig bratt" 5147580[/snapback] Hvilken bakke? Jeg kan ikke komme på noen sinnsyke bakker i området rundt senteret. Eneste må være svingene opp mot Flaktveit (de forbi Liastølen). Eller den sinnsyke bakken inn mot Arna. 5149207[/snapback] dei forbi liastøen er jo ikkje bratt i det heletatt, syket den veien til skole hver dag når eg gikk på kyren, (bodde oppå liastøen der) mener den bakken bak senteret. slenger med finn.no kart bilde. den veien eg har streket masse på. den kan du ikkje nekte på at den er bratt. det var vertfall der eg fikk den sinnsyke farten. Endret 14. november 2005 av vegis Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Det sykeste jeg har gjordt var å gå på en usikker sti rett på kanten av et stup :s Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 En gang var jeg ute på byen til ETTER sengetid! Lenke til kommentar
Luv Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 En gang var jeg ute på byen til ETTER sengetid! 5153126[/snapback] Ikke ødelegg tråden med denslags pisspreik. Sånt er det ingen som tror på likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå