Gå til innhold

Hva er det sykeste du har gjort?

Wobokel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Thehe.. kom på noe nå.. ble påkjørt av min egen skolebuss^^,.. men ikke stort da.. han stoppa da han traff meg :p (bussjåføren så litt rart på meg da jeg gikk på bussen etterpå :p)

ellers har jeg vel en del erfaring med å teste frambremsen på sykkelen i stor fart ^^,.. da jeg var sånn 2-3 år tok jeg salto ned trappa.. ende med at tennene nede gikk gjennom leppa.. og da jeg var 8 år sklei jeg da jeg balanserte på ett gjerde.. ende med at jeg tissa blod i noen uker.. :p

har gjort mye sykt senere.. men kommer ikke på noe nå :p

edit: fiel

Endret av complexity
Lenke til kommentar

Lagd hjemmelagd napalm :p Det tok helt av...Alt i nærheten fikk et litt annet utsene...

Eller så var det den gangen jeg krasja med en anna syklist rett foran 17. Mai toget å ble sittende fast så hele toget stoppa :p

Endret av sixx
Lenke til kommentar
Lagd hjemmelagd napalm :p Det tok helt av...Alt i nærheten fikk et litt annet utsene...

Eller så var det den gangen jeg krasja med en anna syklist rett foran 17. Mai toget å ble sittende fast så hele toget stoppa :p

5146443[/snapback]

napalm? :dontgetit:

EDIT:

25_napalm.jpg?

Endret av goggen90
Lenke til kommentar

Da jeg fikk min første 2 hjuls sykkel (var vel 6-7år) ble jeg så glad at jeg dro den med meg til den bratteste bakken i gata (200m lang elns), satte meg på sykkelen og sykla ned. Da jeg kom til bunnen av bakken trykka jeg inn forbremsen og jeg og sykkelen tok en 180grader sånn at vi sto vent motsatt vei av det vi kom. Jeg gikk ikke på trynet eller noe sånt og dette var uten støttehjul og var første gangen jeg syklet på noe med to hjul. Det var ganske morro!

Hadde det kommet en bil mens jeg suste ned bakken hadde det vel ikke gått så veldig bra, men sånne ting tenker man vel ikke på når man er små!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...