Gjakmarrja Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Tro at eg hva normal... Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Detti ut fra andre etasje og overlevd? Toåring med åpent vindu er tingen! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Detti ut fra andre etasje og overlevd? Toåring med åpent vindu er tingen! 5145144[/snapback] Jeg også :!: Bortsett fra at det var med vilje.. og for en måned siden Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Sykla så fort jeg makta på bar asfalt og tryna med sykkelen over meg... Brakk armen og måtte operere etter det. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) Thehe.. kom på noe nå.. ble påkjørt av min egen skolebuss^^,.. men ikke stort da.. han stoppa da han traff meg (bussjåføren så litt rart på meg da jeg gikk på bussen etterpå ) ellers har jeg vel en del erfaring med å teste frambremsen på sykkelen i stor fart ^^,.. da jeg var sånn 2-3 år tok jeg salto ned trappa.. ende med at tennene nede gikk gjennom leppa.. og da jeg var 8 år sklei jeg da jeg balanserte på ett gjerde.. ende med at jeg tissa blod i noen uker.. har gjort mye sykt senere.. men kommer ikke på noe nå edit: fiel Endret 12. november 2005 av complexity Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) .....ellers har jeg vel en del erfaring med å teste frambremsen på sykkelen i stor fart ^^,.. 5145295[/snapback] Absolutt ikke å anbefale, ender med at du får skrubbsår alle plasser! Endret 12. november 2005 av ^FeKtus Lenke til kommentar
HansPetterT Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 sykeste jeg har gjort.. stappa en hel posjons-snus-boks (den var svensk) i munnen er vel sykt.. Eller kanskje sykkla i "over 80" på sykkel , det er vel litt sykt. Eller hva med å holde bruttern oppned ut av et vindu i 2. etg Lenke til kommentar
MrMinit Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Puttet (mange) fyrstikker i nesa og tent på. Haha, det var tider det. Lenke til kommentar
HansPetterT Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Puttet (mange) fyrstikker i nesa og tent på. Haha, det var tider det. 5145824[/snapback] tror det skal ganske mange fyrstikker til å få de til å sitte der uten å dette ut, ellers må du stappe de langt inne... AU!... bare tanken gjør vondt.... Lenke til kommentar
nree Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Omtrendt ikke lukket øynene på 3 dager.. (lan) Var ganske etterpå ja... Lenke til kommentar
sixx Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Lagd hjemmelagd napalm Det tok helt av...Alt i nærheten fikk et litt annet utsene... Eller så var det den gangen jeg krasja med en anna syklist rett foran 17. Mai toget å ble sittende fast så hele toget stoppa Endret 13. november 2005 av sixx Lenke til kommentar
nree Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Lagd hjemmelagd napalm Det tok helt av...Alt i nærheten fikk et litt annet utsene... Eller så var det den gangen jeg krasja med en anna syklist rett foran 17. Mai toget å ble sittende fast så hele toget stoppa 5146443[/snapback] napalm? EDIT: ? Endret 13. november 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Molotov Cocktails i undergrunner var jo en hit på ungdomsskolen. Å gjøre diverse ting med underlivet var morsomt i millitæret. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Hmmmm. Jeg har tent på håret mitt, og det brant halveis opp (det så vel ganske sykt ut når jeg løp rundt der), og jeg har hoppet i strikk. Det var SYYKT. Galeste følelsen noensinne. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Edit: glem det.. Endret 17. november 2005 av Lar5 Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Ikledd meg strømpebukse, to t-skjorter og lue, -rulla hele meg inn i toalettpapir og satt fyr på. Joda, det ble fort varmt og fikk litt brannskader. Har foråvidt tent på en annen person også. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Ikledd meg strømpebukse, to t-skjorter og lue, -rulla hele meg inn i toalettpapir og satt fyr på. Joda, det ble fort varmt og fikk litt brannskader. Har foråvidt tent på en annen person også. 5146778[/snapback] peise hakke gal du da Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Da jeg fikk min første 2 hjuls sykkel (var vel 6-7år) ble jeg så glad at jeg dro den med meg til den bratteste bakken i gata (200m lang elns), satte meg på sykkelen og sykla ned. Da jeg kom til bunnen av bakken trykka jeg inn forbremsen og jeg og sykkelen tok en 180grader sånn at vi sto vent motsatt vei av det vi kom. Jeg gikk ikke på trynet eller noe sånt og dette var uten støttehjul og var første gangen jeg syklet på noe med to hjul. Det var ganske morro! Hadde det kommet en bil mens jeg suste ned bakken hadde det vel ikke gått så veldig bra, men sånne ting tenker man vel ikke på når man er små! Lenke til kommentar
lodott Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Klinisk død i bilulykke. Hoppet i fallskjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå