mr. fotball Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Idag bestemte jeg meg for å ta frem Rome: Total War igjen. Siden sist hadde jeg uinstalert spillet, men da jeg satte i cd'en kom bare valgene Play og Unninstal opp. Ingen av valgene gav noen respons. Hva er galt? Håper noen kan hjelpe! Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Idag bestemte jeg meg for å ta frem Rome: Total War igjen. Siden sist hadde jeg uinstalert spillet, men da jeg satte i cd'en kom bare valgene Play og Unninstal opp. Ingen av valgene gav noen respons. Hva er galt? Håper noen kan hjelpe! 5143444[/snapback] Korleis avinstallerte du det? Ved hjelp av eit medfølgjande avinstalleringsscript, i Windows-kontrollpanelet, eller manuelt? Eg er ikkje nokon ekspert på Windows, men det kan tenkast at det har blitt liggjande igjen noko i registry-et. Det første eg ville ha gjort er å gå inn i "Legg til eller fjern programmer" i kontrollpanelet, og sjå om spelet er på lista. Dersom det er det, burde det gå an å fjerne det der. Ellers er det mogleg, om enn litt tungvint, å søke i registry-et og fjerne ting manuelt. Kay Lenke til kommentar
slash Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 For å komme til registeret trykker du start -> kjør og skriver REGEDIT. (du kan også trykke windowstast+r og skrive REGEDIT.) Lenke til kommentar
mr. fotball Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Korleis avinstallerte du det? Ved hjelp av eit medfølgjande avinstalleringsscript, i Windows-kontrollpanelet, eller manuelt? Eg er ikkje nokon ekspert på Windows, men det kan tenkast at det har blitt liggjande igjen noko i registry-et. Det første eg ville ha gjort er å gå inn i "Legg til eller fjern programmer" i kontrollpanelet, og sjå om spelet er på lista. Dersom det er det, burde det gå an å fjerne det der. Ellers er det mogleg, om enn litt tungvint, å søke i registry-et og fjerne ting manuelt. Kay Jeg avinstalerte enten med Windows kontroll panelet eller med medfølgende avinstalleringsscript. Spillet ligger heller ikke i "Legge til eller fjern programmer" i kontrollpanelet. For å komme til registeret trykker du start -> kjør og skriver REGEDIT. (du kan også trykke windowstast+r og skrive REGEDIT.) Fant noe under Activision (som er utgiver). Skal jeg bare slette denne? Endret 13. november 2005 av mr. fotball Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Fant noe under Activision (som er utgiver). Skal jeg bare slette denne? 5146852[/snapback] Burde gå greit... Kay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå