GoBu Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Hei... Har en orginal gilera runner sp50 scooter! I det siste har den blitt "slappere" liksom. Når den er kald funker den som bare det, men etter å ha kjørt 2-300 m dauer den når jeg gjir mye gass, så jeg må kjøre med gassen litt under halve. Den drar også ekstremt dårli.... hva kan vær galt? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Det kan vel ikke være for lite olje? Lenke til kommentar
Hk1 Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Akkurat samme problem har jeg. jeg har skifta tennplugg rensa luftfilter sjekka at ikke eksosanlegget ikke var tett, fylt på ny olje. Noen sier det er coilen Lenke til kommentar
Hk1 Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Nå har jeg kjørt den opp på speed jeg, du får fikse den de Lenke til kommentar
Axes Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Sikkert variatoren. 6054536[/snapback] Haha, det er eneste årsaken du vet. :!: Lenke til kommentar
Patience Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Det er nok enten tenningen som har flyttet seg, eller så er det mest sannsynlig blandingen mellom luft/bensin som er gæli :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå