Gå til innhold

Priser butikk/nett Siba

Sebaldus

Anbefalte innlegg

Tenker kjøpe ny mobil hos Siba siden de ser ut til å ha ganske ok tilbud på w800 med Netcom abb.

Kan da enten kjøpe på nett eller stikke innom kommende fredag når jeg skal til storbyen (Oslo).

Tenke bare forsikre meg om at det er samme pris på nett som i butikk, ser at jeg kan sjekke lagersaldo på nett.

Noen som vet hva Elkjøp tar for denne telefonen? Finner den ikke på hjemmesidene deres. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenke bare forsikre meg om at det er samme pris på nett som i butikk, ser at jeg kan sjekke lagersaldo på nett.

5143356[/snapback]

Det kan forekomme prisforskjeller mellom siba.no og våre varehus på produktene. Om prisen er forskjellig mellom siba.no og varehuset skriver vi dette på produktsiden.

Det står da "varehuspris" ovenfor prisen.

Om du skulle være usikker på en pris, kan du ringe vår kundetjeneste mandag-fredag kl 09.00-19.00 på telefon 81500585.

Vi reserverer oss mot eventuelle publiseringsfeil og prisfeil. Skulle en feil inntreffe tar vi kontakt med deg som kunde, innen ordren administreres.

Som du ser her så står det her at hvis det er forskjell på prisen på internett i forhold til butikken står det en egen varehuspris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...