Pandemonium Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Hei! Skulle bare reboote PCen her istad, men jeg får den ikke på igjen. Den henger seg opp i loadingen av Windows. Specs (ser ikke hva slags nytte det kan gjøre) Asus A8N-E AMD Athlon64 3800+ 1GB RAM PowerColor Radeon X850PRO 256MB Lurer på om jeg skal sette inn Windows CDen og utføre "reparer installasjon". Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Prøv å starte maskinen i "sikkermodus" først Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Det har jeg prøvd, men hva skal jeg gjøre der? Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Hvis maskinen starter i sikkermodus (noe som det høres ut som om den gjør), kan du kjøre msconfig og fjerne ALT som ikker er absolutt nødvendig for at maskinen skal starte. Dette kan gi deg en pekepinn på hva det er som gjør at maskinen ikke starter. Når maskinen forhåpentligvis starter kan du gå tilbake og aktivere en og en ting i msconfig igjen til du sitter igjen med driveren som er problemet. Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Har formatert den nå uansett... Var vel like greit, så fikk jeg ordna opp i harddisksystemet. Jeg reinstallerte på samme disken en gang, men så fikk jeg Disk boot failure, fordi det SATA, så jeg valgte heller å bruke en av IDE diskene som OS-disk.. Den var dessuten den minste... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå