Gå til innhold

kan de bytte kabinett på ps østereng?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

var ikke helt sånn jeg mente.

jeg har kjøpt data oss ps østereng og så har jeg lyst til å bytte til et annet kabinett men når jeg sendte epost å spurte, så var det ikke lov til å bytte kabinett.

men det jeg lurte på var om de kunne flytte alt jeg har over til det andre kabinettet utenom at jeg mister garantien?

og vis det går ann hva koster det?

Lenke til kommentar
var ikke helt sånn jeg mente.

jeg har kjøpt data oss ps østereng og så har jeg lyst til å bytte til et annet kabinett men når jeg sendte epost å spurte, så var det ikke lov til å bytte kabinett.

men det jeg lurte på var om de kunne flytte alt jeg har over til det andre kabinettet utenom at jeg mister garantien?

og vis det går ann hva koster det?

5143790[/snapback]

Du har jo egentlig fått svar fra de da:"men når jeg sendte epost å spurte, så var det ikke lov til å bytte kabinett" :roll:

Jeg vil tro de har rett til å nekte deg garanti på pc'n som enhet, men jeg tror ikke de kan nekte deg garanti/reklamasjonsrett på de enkelte komponentene i maskinen.

Men igjen, dette er det PS Østereng som kan gi deg svar på!

Lenke til kommentar

OEM lisenser kan flyttes, vanskelig, ja, men det funker. 2 stk der jeg jobber som kan dette.

 

Så lenge pc`en er kjøpt på ps østereng, er det bare dem som kan bytte kabinett for deg uten at garantien skal falle bort. Hvorfor dem ikke vil, må du spørre dem om. Mulig dem ikke har levrandører tilgjengelig som har akkurat det kabinettet du vil ha...

Lenke til kommentar
OEM lisenser kan flyttes, vanskelig, ja, men det funker. 2 stk der jeg jobber som kan dette.

 

Så lenge pc`en er kjøpt på ps østereng, er det bare dem som kan bytte kabinett for deg uten at garantien skal falle bort. Hvorfor dem ikke vil, må du spørre dem om. Mulig dem ikke har levrandører tilgjengelig som har akkurat det kabinettet du vil ha...

5203390[/snapback]

 

men det går alså ann at de kan bytte kabinett for meg, men går det ikke ann at jeg tar med et kabinett til butikken?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...