bjokys Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) Bestilte gta:liberty city stories fra play.com for en stund siden, og den ble postet den 3. nov. Har fortsatt ikke fått spillet, er det pga. at den ligger over tollgrensa og at den må fortolles? Har ikke fått noen annen sm helst beskjed i posten enda... Endret 12. november 2005 av bK_Coder Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Hvor mye kostet det da? Hvis det omregnet til NOK til over 200,- går det nok en god del ekstra dager med før tollvesenet får ut fingern, og sender pakka videre. Du kan vel regne med ihvertfall 150,- ekstra hvis varen kostet rett over 200,- Jeg ventet nok ihvertfall like lenge som deg på Doom3: RoE fordi jeg var så dum at jeg ikke tenkte på 200-grensa.. Etterhvert fikk jeg en pakkeslipp i postkassa, så jeg måtte hente spillet på postkontoret, og betale 160,- ekstra eller no.. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 hmm, irriterende at tollvesenet skal bruke så lang tid på å fortolle en vare Lenke til kommentar
Dr. Phil Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Regn med ca 14 dagers leveringstid. Når du henter det, må du betale moms+ca 70 i fortollingsgebyr eller hva de nå kaller det.... Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Det er Postens fortollingsavdeling som fortoller all brevpost for deg. Tollvesenet har ingenting med den treige behandlingstiden. Det er altså Posten en kan klage på. Lenke til kommentar
Jonny125 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Du må bestille for under 200 spenn... det tar toppen 3 dager... jeg har bestillt mye derfra og passer på og komme under 200 kr. har du mye du skal bestille så bestiller du bare flere ganger de sender pakkene hverfor seg og du har sluppe unna tolla..! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Play sender alt hver for seg uansett hvor mye du bestiller. Har bestilt tonnevis av stæsj derfra, aldri tatt mer enn fem dager på varer under 200 spenn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå