SpkStrp Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) Hei.. Jeg skjønner jeg ikke har fulgt med i timen.. Jeg har et abit sr7-8x (noe gammel ja) som tar opptil pc2700 ddr minne brikker. Jeg trodde pc2700 brikker var pc2700 brikker så jeg bestillte denne: http://www.psdata.no/ps.asp?it=101446&mlevel= (legg merke til at bildet tilogmed viser en "rett" brikke.) Skuffelsen var derfor stor når jeg oppdaget at brikken var ca halvparten så stor av den som er avbildet på psdata sine sider Ok, kanskje jeg burde fulgt bedre med, men hva er dette for noe ? Er litt sint på ps-data (ettersom bildet viser den minnetypen jeg ville ha), men mulig jeg ikke har noen grunn til det .. Noen meninger? Endret 12. november 2005 av SpkStrp Lenke til kommentar
Inc Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) du skulle ha hatt denne du minne Hkortet bruker 184 pin minne brikke. Endret 12. november 2005 av regga Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 du skal ha ddr sdram ikke so dimm. so dimm er til bærbare dataer, så ingen grunn til å være sur på psdata. Lenke til kommentar
staljin Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hei, Ikke kjøp PC2700, for all del. Kjøp PC3200 eller mer, fordi disse brikkene er bakoverkompatibile med PC2700 + at du kan ha de til en framtidig oppgradering. HK takler disse brikkene fint. Eksampel. Staljin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå