opticus Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=20340 Denne pc skal brukes til surfing, programering, tekstbehandling, bilderedigering, videoredigering og kanskje spill. Jeg trenger ikke kabinett, tast, mus eller skjerm. Vil at den skal fungere en tid fremover og vil ha så lite støy som overhode mulig, kan la dette gå utover ytelsen, blir sprø av pc'er som støyer. Det er ikke behov for å kunne overklokke denne, det skal hvertfall ikke ta's med i betrakning når det velges deler. Opprinnelig var det valgt 7800gt kort til denne, men valgte i steden 6600gt Er usikker på valg av alle delene, men etter endel timers lesing på nettet og her på forumet skulle jeg mene disse delene vil gjøre en god jobb Endret 12. november 2005 av opticus Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Jo, det så veldig bra ut det der. Er du redd for støy kan du jo kjøpe vannkjøling. Det er UTROLIG billig hos shg.no. Rundt tusenlappen for et helt sett til CPU og GPU. Om du holder deg til luftkjøling anbefaler jeg at du kjøper både Zalman CPU kjøler og Zalman GPU kjøler. CU7700 og VF700 henholdsvis. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Bytt til en Seagate eller Western digital disk... De er mye mer støy/temperatur vennlige. Lenke til kommentar
BehersK Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Ville si at Samsung er de beste jeg vist du rekner støy/temperatur vennlig. Maxtor er de raskeste, men bråker mer. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Disken får nok kjøling så temp er ikke noe problem. Ang støy trodde jeg dette var problem i diamondmax 9 serien, men at 10 var mye mer stillegående? Lenke til kommentar
opticus Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 gjorde om skjermkort siden jeg ikke skal spille noe særlig gikk fra 7800 gt til 6600 gt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå