Petterahl Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Passer denne vannkjølingen til socket A hovedkort? Har abit nf7 vs Lenke til kommentar
klikko Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) Kompatibel med Socket 478, Socket 754, Socket 940, Socket 939 Tviler litt på settet jeg da, pumpa er bråkete, blokkene er sånn halvveis og radiatoren er liten. grunner for at det koster 2k vettu personlig ville jeg kjøpt alle deler hver for seg på www.microplex.no feks., men er du ny på vann og ikke orker å kjøpe alle delene løst, så kan det være greit med ett sett. Endret 12. november 2005 av klikko Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Har hatt denne vannkjølingen i nesten to år nå, har sendt den inn til komplett nå.. Den ene blokka er ødelagt og den andre på god vei.. En kompis av meg hadde samme vannkjøling som meg, som han sendte inn i sommer. Han fikk denne i retur.. Men så kjøpte han seg Amd 64 når han fikk den nye vannkjølinga.. Jeg har ikke tenkt til å kjøpe nytt, men hva skjer dersom de skal sende meg det nye settet som ikke passer? Har jeg rett til penger da? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 De sender deg ikke et sett som ikke passer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå