leifeinar Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) hvorfor funker ikke cool and quite når man klokker? kjører moderat klokk om dagen 2,42 uten extra volt eller noe..... er det noen lure trix? mener at det var en på forumet so sa at hann hadde det aktivert.......... Endret 12. november 2005 av leifeinar Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 hvorfor funker ikke cool and quite når man klokker? kjører moderat klokk om dagen 2,42 uten extra volt eller noe..... er det noen lure trix? mener at det var en på forumet so sa at hann hadde det aktivert.......... 5142665[/snapback] Jeg kjører Cool and quiet på AMD 64 3200+ venice @ 3800+. Det er ikke noe prob. Husk å laste ned siste drivere fra http://www.amd.com Ellers aktiverer du den under strøminnstillinger i windows XP, men det visste du sikkert. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 finner ikke ut hvor jeg laster ned rett driver gidder du og linke helt frem? Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Jeg har Asus hk. Og der fulgte driveren med på plata, kanskje det ligger på CD'plata som fulgte med MSI kortet ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå