d'espresso Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) NB Vet ikke om denne er postet riktig! Si ifra på en vennlig på hvis den ikke er det.. Hei! Jeg kjøpte meg CS: Athology nå netopp, og når jeg setter inn CD'en kommer ingen ting! Please hjelp! Jeg har blitt fortalt at dette spillet skal funke på min elgamle PC! Specs: Intel Pentium III Windows XP Profesional Service Pack 2 Versjon: 2002 598 MHz 256 MB RAM Skjermkort: nVidia Riva TNT2 MOD 64/MOD 64 PRO Jeg har fått ned Steam nå, men jeg må jo fortsatt innstallere CS.. Endret 12. november 2005 av Naked Snake Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Er det snakk om Counterstrike? I så fall er nok det letteste å laste ned steam, taste inn koden din og la den laste ned alt du har rett på (og mer). www.steampowered.com Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Er det snakk om Counterstrike? I så fall er nok det letteste å laste ned steam, taste inn koden din og la den laste ned alt du har rett på (og mer). www.steampowered.com 5142798[/snapback] I know.. Men etter jeg har taste inn koden i Steam kommer bare: Du må innstallere Cs osv.. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Tråd flyttes til "Spillforum - for de mest omdiskuterte > Counter-Strike" som er den rette plassen for CS relaterte tråder. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Tråd flyttes til "Spillforum - for de mest omdiskuterte > Counter-Strike" som er den rette plassen for CS relaterte tråder. 5142924[/snapback] Den er grei! Var litt usiker så.. Noen ideer folks?? Hvordan starter jeg spillet? Når jeg setter det inn skjer ingenting.. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Ja, du installerer steam, og register new account. Så installerer du CS. Og når de ber om serial, så taster du inn serial som er på boksen elns. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Problemet var at CD-Brenneren ikke leser spill, så jeg dro fram den gamle spilleren.. Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå