barvini Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Fikk min på tirsdag fra Netshop! Fornøyd så langt, men de glemte å klistre på Netshop-merket. Lenke til kommentar
Revenger Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Det gjorde de på min og .. tror jeg må sende de en mail og be pent om få tilsendt merket Lenke til kommentar
alv1n Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Gratulerer med ny pc Fikk selv min 259IEN i går, er storfornøyd så lang ... tenker jeg skriver en brukertest når jeg har fått testet maskinen litt.. men foreløpig ser alt ut til å fungere knall altså Bestilte den fra Netshop med: Celeron M 1,73ghz 1gb DDR2 @ 533mhz 60gb WD 5400rpm Nvidia GF6600 Tok et par dager å få den sendt, kjapp levering og knall service fra Netshop så langt. De heiv med en Lion i eska og, ikke store saken, men et stort pluss +++ 5168515[/snapback] Bestilte min 259IEN på Tirsdag kveld, i dag ligger den i posten. Helt syyykt hvor fort det gikk. Jeg bor i Larvik vel å merke. Skal hente den i morgen, siden jeg ikke rakk postkontoret i dag. Lenke til kommentar
permo Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Hei; Ja, det med merket gløymde eg å fortelje om. Det mangla hos meg og så eg melde frå til Netshop og får det ettersendt. Dokke som no ventar/ har fått 259-en; gi info om erfaring og ytelse;-) Lenke til kommentar
alv1n Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 hehe, var det noen av dere som fikk Lion sjokolade med på kjøpet? Lenke til kommentar
barvini Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) hehe, var det noen av dere som fikk Lion sjokolade med på kjøpet? 5172495[/snapback] Det fikk jeg Edit: Kanskje jeg også skal spørre om å få tilsendt et merke Endret 18. november 2005 av barvini Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 hehe, var det noen av dere som fikk Lion sjokolade med på kjøpet? 5172495[/snapback] Jeg fikk ingenting - ikke "netbook" klister en gang (det ble dog ettersendt når jeg spurte). Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Fikk min i dag. Fungerer knall. 1,73 1GB RAM 60GB HDD Jeg fikk heller ikke med klistremerke, hjelper det å sende en mail til Netshop for å spørre? Lenke til kommentar
barvini Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Fikk min i dag. Fungerer knall. 1,73 1GB RAM 60GB HDD Jeg fikk heller ikke med klistremerke, hjelper det å sende en mail til Netshop for å spørre? 5177317[/snapback] Jeg gjorde det, men har ikke fått svar enda Lenke til kommentar
Mr.Locke Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Det jeg faktisk er interressert i, ettersom jeg hater logoer, er å få tak i en helt blank slik merkelapp å sette på istedet. Noen som har en anelse om hvor man kan få tak i det? Enten en flat i børstet stål, eller en i plast buet. bare uten noen logo inni. Anyone? Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 En liten ting jeg lurer på angående PCen. Hvor kan jeg laste ned On Screen Display programvare som viser hvor høyt volumet er og hvor mye lysstyrke jegt har på skjemen osv? Jeg fant ikke noe slik på CDene jeg fikk med. Kanskje jeg ikke har sett godt nok etter. Hvis noen vet om noe, så gi et lite svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå