Gå til innhold

Min 259IEN er komen i hus- SUPERT

permo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gratulerer med ny pc :D 

Fikk selv min 259IEN i går, er storfornøyd så lang ...  tenker jeg skriver en brukertest når jeg har fått testet maskinen litt.. men foreløpig ser alt ut til å fungere knall altså :) 

Bestilte den fra Netshop med:

Celeron M 1,73ghz

1gb DDR2 @ 533mhz

60gb WD 5400rpm

Nvidia GF6600

Tok et par dager å få den sendt, kjapp levering og knall service fra Netshop så langt.  De heiv med en Lion i eska og, ikke store saken, men et stort pluss +++ :)

5168515[/snapback]

Bestilte min 259IEN på Tirsdag kveld, i dag ligger den i posten. Helt syyykt hvor fort det gikk. Jeg bor i Larvik vel å merke. Skal hente den i morgen, siden jeg ikke rakk postkontoret i dag.

Lenke til kommentar

Det jeg faktisk er interressert i, ettersom jeg hater logoer, er å få tak i en helt blank slik merkelapp å sette på istedet. Noen som har en anelse om hvor man kan få tak i det? Enten en flat i børstet stål, eller en i plast buet. bare uten noen logo inni.

Anyone?

Lenke til kommentar

En liten ting jeg lurer på angående PCen. Hvor kan jeg laste ned On Screen Display programvare som viser hvor høyt volumet er og hvor mye lysstyrke jegt har på skjemen osv? Jeg fant ikke noe slik på CDene jeg fikk med. Kanskje jeg ikke har sett godt nok etter. Hvis noen vet om noe, så gi et lite svar ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...