nicolaihansen Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) Hei! jeg satte sammen en pc med en del gamle deler her i dag men så kom jeg på at ikke jeg har no kjølepasta. jeg har lyst til å skru på pcen bare for å se om det funker og sånn. spørsmåle(t)/(ne) er da: kan man skru på en pc uten kjølepasta eller vil CPUen da omtrent momentant dø? Og eventuelt hvor lenge kan jeg ha på pcen uten (kjølepasta)? Endret 12. november 2005 av nicolaihansen Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) du kan gjøre det ja, men jeg ville ikke ha gjort det så veldig lenge. CPU'en vil ikke dø momentant Endret 12. november 2005 av ÜberNabben Lenke til kommentar
nicolaihansen Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 ok, takk! Har noen forresten noe tips til ett program man kan bruke for sjekke tempraturer? Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 du kan prøve speedfan Lenke til kommentar
nicolaihansen Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 den skrudde seg på, fant skjermkort, ram og 1. cd drev og begge harddisken men den ville ikke boote fra C dreve. den gav meg masse alternativer, blant annet kjøre windows på vanlig måte, sikerhetsmodus og sist fungerende...og de greien der men ingen av alternativene fungerete...vet du hva jeg kan gjøre eller hva som er feil? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 den skrudde seg på, fant skjermkort, ram og 1. cd drev og begge harddisken men den ville ikke boote fra C dreve. den gav meg masse alternativer, blant annet kjøre windows på vanlig måte, sikerhetsmodus og sist fungerende...og de greien der men ingen av alternativene fungerete...vet du hva jeg kan gjøre eller hva som er feil? 5142558[/snapback] du burde kansje formatere.. det er smart når man har byttet vesentlige deler i pc'en Lenke til kommentar
nicolaihansen Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 hm, ja, men jeg tar nok ikke sjangsen på det uten kjølepasta det tar jo litt å formatere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå