hurrycane Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Heisann, tenkte å bruke vidiokamerat mitt et Sony Handycam til webcam, jeg har fått det til å funke, men det virker bare i 5 min sirka så slår det seg av, det samme skjer hver gang, er det en innstilling på dette eller ? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Flyttes fra annet om hardware til videokamera. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Videokamera... Kamera ditt slår seg vel av etter fem minutter sikkert, for å spare strøm. Finn ut om du kan slå av det opplegget du. Lenke til kommentar
hurrycane Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Videokamera... Kamera ditt slår seg vel av etter fem minutter sikkert, for å spare strøm. Finn ut om du kan slå av det opplegget du. 5143812[/snapback] har prøvd men, finner ikke noe sånn funksjon Lenke til kommentar
eestpark Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Videokamera... Kamera ditt slår seg vel av etter fem minutter sikkert, for å spare strøm. Finn ut om du kan slå av det opplegget du. 5143812[/snapback] Det går ikke an å slå av den funskjonen. DCet slår seg av etter 5 minutter uansett for å spare strøm. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Slår den seg av også når du kobler til nettstrøm? Mitt kamera slår seg kun av når den står på batteri. Kobler jeg den til strømnettet slår den seg ikke av før jeg gjør det. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Prøv å ta ut kassetten:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå