AssKicR Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Denne Visual Stylen Last ned 5144810[/snapback] Installert Et par tips til Wallpaper http://apocalypse67.wincustomize.com/ViewS...D=20869&LibID=8 Bootscreen http://wincustomize.com/ViewSkin.aspx?SkinID=4348&LibID=32 Endret 30. november 2005 av AssKicR Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Dere lastet ned ChristmasTime.wba, tok på add skin i programmet, lette frem og dobbeltklikket på nedlastet fil, høyreklikket på christmas time og deretter på apply this skin now? Detaljert beskrivelse *vil ha juletheme* Endret 30. november 2005 av Nostradamus Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Microsoft Christmas Theme 2004 Den har jeg lastet ned og installert på alle PC-ene mine, og er i skikkelig julestemning. Temaet består av julebakgrunnsbilde, juleskjermsparer, juleikoner, julemarkører og julelyder. Anbefales sterkt! Den er svært enkelt å få i gang, ikke masse tukling og fikling som med andre temaer. Det første du gjør er å laste ned, så dobbeltklikke ikonet for å installere. Når den er installert, høyreklikker du på skrivebordet, velger "Egenskaper" --> "Temaer" --> "ChristmasTheme" --> "OK". God jul! Endret 30. november 2005 av Ole Johan Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 klikk her for å åpne gaven! 5147791[/snapback] Det var en skrivefeil på den skjermspareren, muligens to. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Var nok to ja Resten av themes'ene fungerer i WindowsBlinds, men ikke julethemet. Laster dere ned bare den ene fila eller noe annet også? Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Nå har jeg lastet ned og installert bakgrunnsbilde, markører, ikoner og påloggingsbilde fra her. Jeg har også lastet ned, men kke installert, tingene til oppgavelinjen, vinduene og start-menyen, og har ikke kommet noe lengre. Endret 30. november 2005 av Ole Johan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå