-Teddy- Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Noen som vet hvordan man kan bruke CuteNews til å lage en gjestebok? Har prøvd men det virket ikke helt kan man si... Finnes det andre program man kan lage gjestebok med? Noe ala CuteNews? Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Skal funke det, bare lage en template hvor en kun har comment delen, og så lage et php script, har sett dette på me1nhold.com. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Skal funke det, bare lage en template hvor en kun har comment delen, og så lage et php script, har sett dette på me1nhold.com. 5142237[/snapback] Var det jeg prøvde. Byttet ut alt i "Active News" med comment delen men det funket ikke, den ville ikke ha comments i active news. ... men lage et php script vet jeg ikke hvordan man skal gjøre. me1nhold.com var ikke til mye hjelp akkurat om du sjekker siden selv. Når du sier det så kom jeg på at denne kanskje burde vært i PHP avdelingen. Moddis: Flytt om dere orker. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Kan du ikke bare lage en nyhet som inneholder noe ala "skriv innlegg her:"? Da skal jo folk ha anledning til å kommentere... Misforstår jeg? Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 http://www.promosi-web.com/script/guestbook/ Bra og enkel gjestebok. Veldig flexibel og forståelig kode for noob php programerere, derfor bruker jeg det. Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 <?php $id = id til posten; if($subaction == ""){ $subaction = $_POST['subaction']; } if(!isset($subaction)){ $subaction = "showcomments"; } $template = "Her skriver du navnet på templaten"; include("news/show_news.php"); ?> Slik blir php coden om du bruker cutenews, så lager du vel en template med bare comments trorjeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå