devalon Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Hei, pga opppussing på rommet mitt så sitter jeg 20 meter unna routern min også skal jeg få en kompis på besøk med en kort TP, derfor tenkte jeg å sette opp en router til da her på rommet som vi kan bruke til internett og LAN. For da tar jeg bare en TP som går fra den andre routeren min til WAN-ingangen på den andre routeren. Slik at den da får nett, men så kom problemet da, når jeg prøvde dette fant jeg bare nettverket og ikke noe internett. Noen som vet noe om hvordan dette kan fikses? Noe konfigurasjon i den 2. routeren? Routerne er av type Jensen Boardband Router (1) og Jensen Wireless Boardband Router. (den 2.) Og jeg har Tele2 ADSL om det har noe si. På forhånd takk Lenke til kommentar
devalon Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 *bump* .................. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 *bump* .................. 5142267[/snapback] Ikke bump så kjappt, les forumreglene. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg